Відповідно до рішення 34-ої чергової сесії Обухівської селищної ради в комунальному закладі «Центр надання соціальних послуг» створено відділення « Сервісний офіс у справах ветеранів» , з метою підвищення рівня соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, для надання своєчасної та комплексної допомоги у вирішенні їх питань , за для підтримки належного соціального, морального та психологічного стану, відновлення та повернення до активного та повноцінного життя.
1.Рішення щодо створення відділу 799-34-8-Про створення відділення «Сервісний офіс у справах ветеранів» у КЗ «Центр надання соціальних послуг»( МІЩЕНКО).docx
2.Комплексна програма підтримки ветеранів 847-35-8-Про затвердження Комплексної програми підтримки ветеранів війни.docx
3. Комплексна програма 847-35-8-Додаток Комплексна програма ветранів.docx
Відділення Сервісний офіс у справах ветеранів створений 02.04.2024 року. Він є структурним підрозділом і функціонує у складі Комунального закладу "Центр надання соціальних послуг" .
Основною метою діяльності відділення є надання послуг з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя ветеранів, забезпечення соціальної захищеності та підтримки Захисників і Захисниць України, шляхом надання соціальних послуг, таких як соціальна адаптація, представництво інтересів в органах державної влади; інформування та консультування з питань реалізації належних їм пільг і гарантій, соціальної реабілітації та адаптації, підготовки до цивільного життя після звільнення з військової служби таким категоріям осіб:
- ветерани війни;
- члени сімей ветеранів війни, члени сімей осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України;
- військовослужбовці, які брали безпосередню участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, та були звільнені з військової служби, зокрема демобілізовані у визначеному законом порядку.
Завданнями відділення є :
- участь в організації заходів із забезпеченням реалізації переходу від військової служби до цивільного життя;
- інформування про державні, регіональні, місцеві програми підтримки;
- моніторинг потреб ветеранів, проведений за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних систем Міністерства ветеранів;
- визначення проблемних питань ветерана, які потребують вирішення, як форма оцінки його потреб, зокрема щодо надання медичної допомоги та соціального-психологічної реабілітації, санаторно-курортного лікування, проведення заходів з фізкультурно-спортивної реабілітації, направлення на лікування та реабілітацію за кордоном, отримання освітніх послуг, зайнятості/самозайнятості, зміни виду професійної діяльності;
- формування пропозицій із удосконалення надання послуг ветеранам, зокрема за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних систем Міністерства ветеранів;
- розгляд в уставленому законодавством порядку звернень громадян та громадських об'єднань щодо роботи фахівців;
- поширення інформації та надання консультацій щодо державних і місцевих програм підтримки ветеранів;
- комунікація та взаємодія із громадськими організаціями та іншими об'єднаннями ветеранів війни щодо формування рекомендацій до удосконалення організації роботи фахівців.