Розглянувши клопотання начальника Служби у справах дітей ВК Обухівської селищної ради ( надалі - Служби) Зінаїди Божко від 30.11.2023 року за № 200 стосовно Звіту про роботу Служби за 2023 рік та у відповідності до Закону України від 13.01.2015 року № 2342-ІV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Постанови Кабінету Міністрів від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язані із захистом прав дитини», іншими нормативно-правовими актами, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Обухівська селищна рада
ВИРІШИЛА :
1.Затвердити Звіт Служби у справах дітей Виконавчого комітету Обухівської селищної ради за 2023 рік. (Додаток №1 додається).
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Богдана Савоша.
Селищний голова Василь ГЕЗЬ
смт Обухівка
15.12.2023 року
№ 752-33/VIII
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням сесії
Обухівської селищної ради
№ 752 від 15.12.2023 р.
Звіт
Служби у справах дітей ВК Обухівської селищної ради за 2023 року
Відповідно до соціальної карти громади щодо захисту прав дітей і соціальних послуг станом на 01.10.2023 року чисельність дитячого населення складає 2560, з них: дітей-сиріт - 5; дітей, позбавлених батьківського піклування - 34;
дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах - 23;
дітей з інвалідністю - 60;
дітей у багатодітних родинах - 526;
кількість дітей, які перебувають під опікою/піклуванням - 22;
діти, із числа внутрішньо переміщених осіб - 630.
У листопаді поточного року статус дитини – яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів надано 1 малолітній дитині.
У відповідності до вимог чинного законодавства Службою створена Комісія по захисту прав дітей при Обухівській селищній раді ( надалі - Комісія), яка як консультативно - дорадчий орган розглядає спірні питання в інтересах дітей громади.
Комісія проводить свої засідання щомісяця (друга середа) і робота її оформляється протоколом.
По всіх прийнятих рішеннях Службою підготовлено відповідні рішення на засідання
Виконавчого комітету Обухівської селищної ради.
Разом з цим, на сайті Обухівської селищної раді Служба інформує громадськість про порядок денний роботи.
За звітний період на Комісії розглядались питання:
Комісією, як правило, розглядається від 5 до 11 питань, які після отриманих результатів опрацьовуються Службою.
За звітний період в судах, переважно Дніпропетровському районному суді Дніпропетровської області Службою забезпечена участь представника Органу опіки та піклування по 48 судових засіданнях, в грудні заплановано 4 засідання.
При цьому, Службою підготовлено 3 позовні заяви, де Орган опіки та піклування Обухівської селищної ради виступив позивачем, у решта - залучено, як третя особа.
Разом з цим, 23 дитини вилучались та після медичного обстеження влаштовувались тимчасово, або до КЗ «Центр надання соціальної підтримки дитини та сім’ї» ДОР.
Актів обстежень проведено станом на 14 листопада 2023 року 110.
Відповідно до книг обліку опрацьовано вхідної документації 361, вихідної 200 - станом на 01.12.2023.
Налагоджується робота по внесенню інформації до Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Діти».
Ведеться спільна робота зі Слобожанською прокуратурою, ВП №8, філією державної установи « Цент пробації» Дніпровського районного відділу, ліцеєм та гімназіями громади.
Звітність - готується інформація Службою по 12 формах і скеровується до районної та обласної служб.
Про затвердження звіту про результати роботи діяльності Служби у справах дітей ВК Обухівської селищної ради у 2022 році.
Розглянувши клопотання начальника Служби у справах дітей ВК Обухівської селищної ради ( надалі - Служби) Божко Зінаїди Олексіївни від 08.12.2022 року за № 153 стосовно Звіту про роботу Служби за 2022 рік та у відповідності до Закону України від 13.01.2015 року
№ 2342-ІV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Постанови Кабінету Міністрів від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язані із захистом прав дитини», іншими нормативно - правовими актами, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Обухівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити Звіт щодо діяльності Служби у справах дітей Виконавчого комітету Обухівської селищної ради за 2022 рік. (Додаток №1 додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови Богдана Савоша .
Селищний голова Василь ГЕЗЬ
смт Обухівка 23.12. 2022 року
№ 504-21/VIIІ
Додаток 1
до рішення сесії № 504-21/ VІІІ
від 23.12.2022
Звіт
Служби у справах дітей ВК Обухівської селищної зади
за 2022 року
Відповідно до соціальної карти громади щодо захисту прав дітей і соціальних послуг станом на 01.10.2023 року чисельність дитячого населення складає 2130, з них: дітей-сиріт 10; дітей, позбавлених батьківського піклування 30;
дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах 15;
дітей з інвалідністю 35;
дітей у багатодітних родинах 520;
кількість дітей, які перебувають під опікою/піклуванням 24;
кількість прийомних сімей 1, де перебувають 3 дітей;
чисельність дітей мешканців ТГ, влаштованих до інтернатних закладів всього 11, із них за заявами батьків 9;
кількість дітей ТГ, які влаштовані до спеціалізованих будинків дитини 9; дитячих будинків 3;
чисельність дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які вибули із інтернатних закладів та влаштовані у сімейні форми виховання 2.
У відповідності до вимог чинного законодавства Службою створена Комісія по захисту прав дітей при Обухівській селищній раді ( надалі - Комісія), яка як консультативно - дорадчий орган розглядає спірні питання в інтересах дітей громади.
Комісія проводить свої засідання щомісяця (друга середа) і робота її оформляється протоколом.
По всіх прийнятих рішеннях Службою підготовлено відповідні рішення на засідання Виконавчого комітету Обухівської селищної ради.
Разом з цим, на сайті Обухівської селищної раді Служба інформує громадськість про порядок денний роботи.
За звітний період на Комісії розглядались питання:
За звітний період по 11 дітям, які вилучені та влаштовані до Комунального закладу «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Добре вдома»» ДОР, відкриті провадження в Дніпропетровському районному суді.
По 2 дітям (Абдулаєві) судом винесені рішення, які набрали законну силу і Органом опіки та піклування Обухівської селищної ради надано відповідні статуси.
Службою прийнято участь у 30 судових засіданнях.
Налагоджена співпраця з окружною прокуратурою, сектором ювенальної превенції районного відділу поліції та БФ « Слов’янське серце», « Надія і житло».
Відповідно до книг обліку опрацьовано вхідної документації 209, вихідної 160.
84 актами оформлені виїзди Служби з метою обстеження умов проживання дітей громади.
Налагоджена робота по внесенню інформації до Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Діти».
Начальник Служби у справах дітей
Обухівської селищної ради Зінаїда БОЖКО
Україна
МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
ОБУХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
ОДИНАДЦЯТА СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Звіт про результати роботи Служби у справах дітей Виконавчого комітету Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області за 2021 рік
У відповідності до Закону України від 13.01.2015 року № 2342-ІV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Постанови Кабінету Міністрів від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язані із захистом прав дитини», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Обухівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Звіт про результати роботи Служби у справах дітей Виконавчого комітету Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області за 2021 рік. (Додаток №1 додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, молоді і спорту, охорони здоров’я, праці, соціального захисту населення, регламенту, депутатської діяльності та етики, прав людини, законності, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.
Селищний голова Василь ГЕЗЬ
смт Обухівка
24 грудня 2021 року
№ 336-11/VІІІ
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням сесії
Обухівської селищної ради
№ 336-11/VIII від 24.12.2021 року
Звіт про результати роботи
Служби у справах дітей ВК Обухівської селищної ради
за 2021 року
Рішенням четвертої сесії восьмого скликання Обухівської селищної ради від 26 березня 2021 року № 122-4/VIII був затверджений План роботи Служби у справах дітей ВК Обухівської селищної ради ( надалі - Служба) на 2021 року.
Відповідно до соціальної карти громади щодо захисту прав дітей і соціальних послуг станом на 01.10.2021 року чисельність дитячого населення складає 2047, з них: дітей-сиріт 12; дітей, позбавлених батьківського піклування 34;
дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах 2;
дітей з інвалідністю 37;
дітей у багатодітних родинах 398;
кількість дітей, які перебувають під опікою/піклуванням 28;
кількість прийомних сімей 1,де перебувають 3 дітей;
чисельність дітей мешканців ТГ, влаштованих до інтернатних закладів всього 12, із них за заявами батьків 10;
кількість дітей ТГ, які влаштовані до спеціалізованих будинків дитини 9; дитячих будинків 3;
чисельність дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які вибули із інтернатних закладів та влаштовані у сімейні форми виховання 2.
У відповідності до вимог чинного законодавства Службою створена Комісія по захисту прав дітей при Обухівській селищній раді ( надалі - Комісія), яка як дорадчий орган функціонує з 01.02.2021 року.
Комісія проводить свої засідання щомісяця (друга середа) і робота її оформляється протоколом. Разом з цим, на сайті Обухівської селищної раді Служба інформує громадськість про порядок денний роботи.
За звітний період на Комісії розглядались питання:
Разом з цим, Службою були виявлені 4 родини ( Максимової, Абдулаєвої, Мищишеної, Чинкової) де здоров’ю дітей загрожувала небезпека через неналежне виконання батьками своїх обов’язків.
11 дітей з цих родин у присутності представників сектору ювенальної превенції ВП №8 Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області були вилучені та влаштовані до Комунального закладу «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Добре вдома»» ДОР, пройшовши необхідне обстеження у інфекційному дитячому відділенні Комунального підприємства «Слобожанська центральна лікарня» Слобожанської селищної ради.
У відповідності до вимог чинного законодавства України Служба проінформувала Прокуратуру та звернулась до суду з позовними заявами щодо позбавлення вищезгаданих батьків батьківських обов’язків та утримання аліментів на дітей.
Наразі відкриті провадження в суді і слухання призначені на січень-лютий 2022 року.
Начальник Служби у справах дітей
Обухівської селищної ради Зінаїда БОЖКО
Стандарт
надання адміністративної послуги
службою у справах дітей Обухівської селищної ради з порушення справи про позбавлення батьківських прав, визнання громадян безвісно відсутніми та недієздатними
1. Реквізити державного органу, що здійснює послугу
52030 смт. Обухівка, Дніпровського району, Дніпропетровської області ,
вул. Центральна/35, служба у справах дітей Обухівської селищної ради
2. Перелік категорій одержувачів
Представники органу опіки та піклування Обухівської селищної ради, мешканці громади.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Відповідно до Закону України від 13 січня 2005 року № 2342-IV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», Цивільного процесуального кодексу України, Сімейного кодексу України для порушення відповідної справи службі у справах дітей необхідно подати такі документи, а саме для:
Позбавлення батьківських прав:
характеристику з місця проживання;
характеристику з місця роботи;
довідку з районного відділу про притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності;
рапорт дільничного інспектора;
акт обстеження матеріально-побутових умов проживання та ін.
Визнання громадянина безвісно відсутнім( стосовно інтересів дітей):
інформацію про відсутність громадянина за своїм постійним місцем проживання більше року;
довідку з адресних бюро по Україні про відсутність його реєстрації та ін.
4. Склад та послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Дії одержувача:
надання необхідних документів для порушення відповідної справи;
отримання витягу з протоколу Комісії з питань захисту прав дитини при Обухівській селищній раді;
Дії служби у справах дітей:
прийняття відповідного пакету документів;
розгляд питання на Комісії з питань захисту прав дитини;
надання витягу з протоколу Комісії з питань захисту прав дитини при Обухівській селищній раді.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень під час надання адміністративної послуги
Строк прийняття відповідного пакету документів – у день звернення, розгляд питання на комісії з питань захисту прав дитини при Обухівській селищній раді – третя середа кожного місяця, надання витягу з протоколу Комісії з питань захисту прав дитини при Обухівській селищній раді – протягом трьох днів після засідання Комісії з питань захисту прав дитини при Обухівській селищній раді .
6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
Служба у справах дітей Обухівської селищної ради має право відмовити при реєстрації в іншій місцевості, відсутності підстав, до визначених Цивільним процесуальним Кодексом України для порушення відповідної справи.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Витяг з протоколу Комісії з питань захисту прав дитини.
8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Адміністративна послуга здійснюється на безоплатній основі.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги
На посаду спеціалістів служби у справах дітей призначаються особи з вищою педагогічною або юридичною освітою, досвідом роботи не менше 3 років.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Прийом та видача документів здійснюється в приміщенні Обухівської селищної ради.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Понеділок-четвер з 08.00 годин до 16 годин 30 хвилин.
П’ятниця з 8.00 годин до 15.30 годин
Обідня перерва з 12.00 годин до 12.30 годин.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень)
Послуга надається по мірі звернення.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом звернення до працівників служби у справах дітей особисто та в телефонному режимі.
Також інформація про цей Стандарт розміщується в Інтернеті на веб-сторінці Обуховської селищної ради https://obukhivska.otg.dp.gov.ua/ua/sluzhba-u-spravah-ditej
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Адміністративна послуга надається позачергово.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Скарга на недотримання стандарту може адресуватися голові Обухівській селищній раді Гезю В.Г. або його заступникові і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається до Обухівській селищній ради на адресу: вул. Центральна, 35, смт. Обухівка, Дніпропетровської області 52030 або під час особистого прийому головою Обухівській селищній ради чи його заступника. Реєстрація скарг проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
За результатами розгляду скарги приймається рішення про повне або часткове задоволення скарги, що є наслідком надання адміністративної послуги, вчинення адміністративним органом певних дій, або рішення про незадоволення скарги.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
Недоліки, допущені працівниками служби у справах дітей під час виконання своїх обов'язків, підлягають виправленню шляхом внесення змін до відповідного документа в термін згідно чинного законодавства.
17. Інше
Перелік нормативно - правових актів:
Закон України від 13 січня 2005 №2342-IV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування».
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини».
Цивільний процесуальний кодекс України та Сімейний кодекс України.