Загальна інформація
опубліковано 06 жовтня 2025 року о 12:55

Ветеранський спорт: стартувала програма підтримки у четвертому кварталі


Міністерство у справах ветеранів України спільно з Міністерством цифрової трансформації України розпочали четвертий етап прийому заявок на участь у програмі
Ветеранський спорт. Ця ініціатива надає можливість ветеранам та ветеранкам, а також учасникам бойових дій з інвалідністю отримувати щоквартальну фінансову допомогу в
розмірі 1 500 грн для відвідування спортивних залів, басейнів та інших закладів фізичної культури.
Подача заяв триватиме з 1 по 20 жовтня включно.
Як подати заявку:
1. Увійти до застосунку Дія
2. Перейти до розділу «Сервіси» та обрати послугу Ветеранський спорт
3. Вибрати Дія.Картку для отримання виплат та надіслати заяву
Після схвалення заявки кошти надходитимуть автоматично орієнтовно через шість днів після оформлення заявки на Дія.Картку. 
Зверніть увагу! Якщо Ви отримували кошти у третьому кварталі та використали їх на заняття спортом, то заявку у четвертому кварталі подавати не потрібно, кошти надійдуть автоматично. Якщо ж ви берете участь у програмі вперше то необхідно
оформити Дія.Картку.
Як оформити Дія.Картку:
● оновіть застосунок Дія та авторизуйтеся;
● відкрийте розділ Сервіси → Дія.Картка;
● оберіть банк і підпишіть згоду;
Дія.Картку можуть оформити повнолітні українці з підтвердженим РНОКПП у Дії чи застосунках банків-партнерів: ПриватБанк, Monobank, Кредит Дніпро та àбанк. Згодом
перелік банків розширюватиметься.
Вимоги до учасників програми Ветеранський спорт:
- Наявність верифікованого РНОКПП (реєстраційного номера облікової картки платника податків)
- Вік від 18 років
- Статус учасника бойових дій (УБД) та/або особи з інвалідністю внаслідок війни (ОІВВ), внесений до Єдиного державного реєстру ветеранів війни (ЄДРВВ).
- Відкриття спеціального рахунку Дія.Картки у банку-учаснику програми
Використання коштів:
Фінансова допомога може бути використана у будь-якому спортивному закладі, що має код категорії продавця (МСС) 7941 «Фізична культура і спорт» або 7997 «Клуби — pаміські клуби, членство (спортивний, відпочинок, спорт)». Це дозволяє ветеранам обирати серед широкого спектру спортивних закладів по всій країні.
Залучення спортивних закладів:
Міністерство у справах ветеранів України запрошує спортивні заклади долучитися до програми Ветеранський спорт. Для цього необхідно офіційно працювати, мати відповідний код категорії продавця (МСС) та використовувати POS-термінал для
безконтактної оплати. Заклади, які відповідають цим критеріям, можуть розмістити логотип «Тут є ветеранський спорт» для інформування відвідувачів про участь у програмі. Завантажити логотип можна за цим посиланням.
Якщо ваш POS-термінал не має коду 7941 та 7997, або ви не знаєте, як це перевірити, зверніться до банку, з яким укладено договір еквайрингу. Процедура зміни коду займає
1-2 робочих дні і є безкоштовною.
Поширені питання:
Коли подавати заяву?
З 1 до 20 числа включно першого місяця кожного кварталу: у січні, квітні, липні та жовтні. Ви подаєте заяву у цих числах та отримуєте кошти на картку весь рік щокварталу.
Хто може взяти участь?
Ветерани та ветеранки, а також учасники бойових дій з інвалідністю, яким виповнилося 18 років, за умови, що їхні дані внесені до Єдиного державного реєстру ветеранів війни (ЄДРВВ).
Як внести дані до реєстру?
Міністерство у справах ветеранів отримує дані для внесення в реєстр від понад 20 військових комісій. Наразі міністерство працює над своєчасним оновленням статусів.
Якщо вас немає в ЄДРВВ, зверніться до Мінветеранів:
Телефони: 063 227 14 56, 063 230 27 88
Скільки часу є на використання коштів?
Допомогу потрібно використати до кінця кварталу, в якому її нарахували. Наприклад, гроші, отримані у жовтня, потрібно витратити до кінця грудня.
Що буде, якщо не використати кошти?
Якщо не витратили жодної гривні — гроші повернуться до Мінветеранів, а участь у програмі буде припинена. Щоб знову отримати виплату, потрібно подати нову заяву.
Якщо витратили частину коштів — залишок повернеться до Мінветеранів, але участь у програмі продовжиться, і наступного кварталу надійде нова виплата.
Де можна витратити допомогу?
У спортивних закладах, що мають код категорії продавця (МСС) 7941 «Фізична культура і спорт» або 7997 «Клуби — заміські клуби, членство».
Перелік закладів сфери фізичної культури і спорту, спортивних закладів та спортивних клубів, які залучені до участі у програмі Ветеранський спорт Перелік постійно оновлюється, не всі спортивні заклади є у списку, запитуйте у спортзалів код категорії продавця.
Що робити, якщо не відображається посвідчення ветерана в Дії?
Це може бути через відсутність фото в реєстрах. Якщо ваші дані є в ЄДРВВ, ви все одно можете подати заяву в Дії.
Чи потрібно мені оформити Дія. Картку і як це зробити?
Якщо ви вже отримували кошти в минулому кварталі та використали їх, кошти надійдуть автоматично на рахунок, який ви відкрили раніше.
Якщо Ви подаєтесь на програму вперше потрібно відкрити Дія. Карту. Як оформити Дія.Картку:
● оновіть застосунок Дія та авторизуйтеся;
● відкрийте розділ Сервіси → Дія.Картка;
● оберіть банк і підпишіть згоду;
Дія.Картку можуть оформити повнолітні українці з підтвердженим РНОКПП у Дії чи
застосунках банків-партнерів: ПриватБанк, Monobank, Кредит Дніпро та àбанк. Згодом
перелік банків розширюватиметься.
Закликаємо ветеранів та ветеранок скористатися цією можливістю для підтримки
фізичного здоров`я, а спортивні заклади — приєднатися до ініціативи та сприяти реабілітації наших захисників і захисниць.
Проєкт реалізовано Міністерством у справах ветеранів України спільно з Міністерством цифрової трансформації України на виконання Стратегії ветеранської політики та реалізації Національної стратегії зі створення безбарʼєрного простору в Україні, розробленої за ініціативи Першої леді Олена Зеленська.
Візуальні матеріали від Мінветеранів

ПУТІВНИК РЕЄСТРОМ ЗБИТКІВ ДЛЯ УКРАЇНИ


Комунікаційна пам'ятка до старту нової хвилі комунікаційної кампанії «Ти як?» 

1 травня в Україні та світі розпочинається Місяць обізнаності про ментальне здоров'я. В Україні він проходитиме із закликом віднайти свої сенси, які у часи випробувань працюють як внутрішні опори: «Ти як? Сенси поряд. Віднайди свої на платформі howareu.com». 

Сенси як теплі та підтримуючі послання зібрала у «СенсоТеку. Ти як?» Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?» — ініціатива першої леді Олени Зеленської, разом із психологинею Світланою Ройз. 

З 1 травня щодня сенси з'являтимуться на платформі «Ти як?» (https://howareu.com) — разом із рекомендаціями, як попіклуватися про ментальне здоров'я. Серед інструментів для підтримки себе та близьких — оновлений розділ «Самодопомога» на платформі «Ти як?» та застосунок «Моментал».

Як долучитися до Місяця обізнаності про ментальне здоров'я

1 травня (! зранку або упродовж дня) зробити публікацію у соціальних мережах на основі комунікаційної рамки, яку додаємо нижче.

Крок 1️⃣ Завантажте уже готову ілюстрацію для вашого допису тут — cover сенси

Крок 2️⃣ Створіть допис на основі комунікаційної рамки, який може включати згадку:

Місяця обізнаності про ментальне здоров'я нової хвилі комунікаційної кампанії «Ти як?» — «СенсоТека. Ти як?»

оновленого розділу «Самодопомога» та застосунку «Моментал» марафону «СенсоТека. Ти як?», який увесь день 1 травня транслюватиметься у прямому ефірі на «Ти як?» та Координаційного центру з психічного здоров'я КМУ

Опційно: на основі комунікаційної рамки ви також можете підготувати пресреліз для ваших офіційних сайтів. Горизонтальне зображення для пресрелізу можна завантажити тут cover сенси

! У дописах у соціальних мережах, будь ласка, вказуйте дисклеймер:

Сенси як теплі та підтримуючі послання зібрала у «СенсоТеку. Ти як?» Всеукраїнська програма ментального здоров'я — ініціатива першої леді Олени Зеленської, разом із психологинею Світланою Ройз.

У дописах ви можете робити відмітки сторінок:

першої леді Олени Зеленської — ініціаторки впровадження «Ти як?»: Facebook, Instagram, Telegram

Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?»: Facebook, Instagram, Telegram, TikTok

психологині Світлани Ройз: Facebook, Instagram

Координаційного центру з психічного здоров'я Кабінету Міністрів України: Facebook

Не забувайте про хештег #тияк — так точно не загубимо одне одного;)

__________________________________________________________________________________

Комунікаційна рамка
Місяця обізнаності про ментальне здоров’я
у межах Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?»
за ініціативою Олени Зеленської

Травень — місяць, коли про ментальне здоров’я говорять голосніше.

Щороку у травні в Україні та світі проводиться Місяць обізнаності про ментальне здоров’я — ініціатива, започаткована у 1949 році у США неурядовою організацією Mental Health America. Вона мала на меті просту, але дуже важливу річ: допомогти людям краще зрозуміти, що таке ментальне здоров’я, зменшити стигму навколо нього та заохотити до профілактики.

З часом ініціатива набула глобального масштабу. Тепер на всій планеті травень — це час, коли про ментальне здоров’я говорять у школах і на роботі, в громадах і соцмережах. Різні країни мають різні підходи та роблять власні акценти.

Наприклад, цьогоріч у Канаді під час Mental Health Week звучатиме заклик «Unmasking Mental Health» — зняти маски й говорити відкрито про те, як ми себе насправді почуваємо. У Великій Британії фокусуватимуться на темі «Community» — як соціальні зв’язки впливають на психоемоційний стан людини.

В Україні Місяць обізнаності про ментальне здоров'я пройде під закликом віднайти свої сенси, які у часи випробувань працюють як внутрішні опори: «Ти як? Сенси поряд. Віднайди свої на платформі howareu.com». 

Сенси як теплі та підтримуючі послання зібрала у «СенсоТеку. Ти як?» Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?» — ініціатива першої леді Олени Зеленської, разом із психологинею Світланою Ройз. 

Сенси — це те, що дає перспективу й підтримує нас навіть у часи невизначеності. Вони формують траєкторію майбутнього й водночас стають опорою в теперішньому — не просто показують напрям, а наповнюють його значенням.

Останнє соціологічне дослідження «Ти як?» показало, що понад третину українців охоплюють розчарування (39%) та безсилля (35%). Ці емоції виникають там, де наші очікування не збігаються з реальністю. Людині самій дуже легко сплутати це відчуття із втратою сенсів. Але розчарування та безсилля — хоч і болісні, — не означають, що сенси зникають. Вони — всередині нас. І можуть стати точкою відновлення.

Так само втома (59%) і напруженість (61%) впливають на нашу здатність зберігати зв'язок із власними цінностями. Стабільне зростання втоми упродовж трьох років досліджень показує: у моменти виснаження важливо не тільки вчитися підтримувати себе, а й пам’ятати про свої сенси. Напруженість виникає не лише через брак ресурсу, а й тоді, коли наші дії розходяться із нашими цінностями. І тут сенси можуть стати дороговказом.

Відсьогодні на головній сторінці платформи «Ти як?» щодня з’являтимуться сенси — теплі підтримуючі послання, які ведуть від роздумів до дії (з повним переліком можна ознайомитися за посиланням). Усі сенси доповнені рекомендаціями щодо піклування про ментальне здоров’я і плекання стійкості. Серед них корисні інсайти знайдуться для дорослих і дітей, для людей із бойовим досвідом і їхніх близьких. Усе це — щоб кожен і кожна могли знайти те, що справді працює саме для них.

Також на платформі «Ти як?» оновлено розділ «Самодопомога»відтепер це повноцінний онлайн-інструмент, завдяки якому підтримка буде поруч у будь-який момент. Концепція сервісу проста, але дієва: самодопомога — це не разова дія, а навичка, яку можна розвивати щодня. Це про те, як поступово вчитися дбати про себе на фізичному, ментальному та соціальному рівнях — з опорою на науково обґрунтовані підходи, зручно структуровані матеріали та інтерактивні практики.

У розділі зібрані короткі техніки, тести, рекомендації на щодень і для кризових станів. Є вправи з дихання та стабілізації, моніторинг настрою, алгоритми дій у складних станах — наприклад, коли все ще «штормить» після небезпеки. Інфографіки, експлейнери, короткі відео — загалом, усі можливі формати, аби легше було втримати фокус і почати діяти.

А якщо зручніше піклуватися про себе разом із мобільним застосунком — можна звернутися до «Моментала», створеного «Ти як?» разом із ЮНІСЕФ в Україні та Світланою Ройз. Центральним героєм застосунку є Моментал — м’який, гнучкий персонаж, який змінюється залежно від вашого стану і веде крізь практики ментальної підтримки.

І, звісно, у Місяць обізнаності про ментальне здоров'я не обійтися без рефлексій. 1 травня на платформах «Ти як?» і Координаційного центру з психічного здоров’я КМУ відбудеться марафон — серія ефірів з експертами, які розкриватимуть сенси наживо. Упродовж дня на сторінках Facebook та в YouTube лунатимуть особисті й професійні роздуми на теми, що торкаються кожного: що для мене є ментальними опорами? І що я роблю, аби підтримати себе щодня?

Це буде простір чесних розмов — про сенси й дії, які дають опору в непростий час. У кожній історії — можливість побачити себе, почути знайоме, відчути зв’язок. І, можливо, віднайти нові способи турботи про себе.

Місяць обізнаності — це не лише про інформування, це про увагу. До себе, до близьких, до світу всередині. Це про дію, яка починається з простого запитання: «Ти як?» — і продовжується у щоденній практиці підтримки.

Так, у травні ми говоримо про це особливо голосно. 

Але слухати себе варто щодня

Європейський День боротьби з торгівлею людьми відзначається щорічно 18 жовтня

Цей день було започатковано Європейським Союзом у 2007 році зметою підвищення обізнаності про проблему торгівлі людьми, а також для

мобілізації урядів, організацій та громадськості до активної боротьби з цим явищем.

Торгівля людьми є серйозним порушенням прав людини і однією з форм сучасного рабства. Ця злочинна діяльність включає використання

людей для праці, сексуальної експлуатації, примусового жебрацтва, злочинної діяльності чи незаконного вилучення органів. Жертвами торгівлі

людьми стають як чоловіки, так і жінки, а також діти, особливо з вразливих соціальних груп.

Основні цілі Європейського Дня боротьби з торгівлею людьми:

1. Підвищення поінформованості громадськості щодо проблеми

торгівлі людьми та її масштабів.

2. Покращення співпраці між національними урядами, міжнародними

організаціями та правоохоронними органами для боротьби з торгівлею

людьми.

3. Захист прав постраждалих, їх реабілітація та надання їм необхідної

допомоги.

4. Попередження цього злочину шляхом інформаційних кампаній та

навчання.

Європейські країни спільно працюють над впровадженням

законодавства, що посилює відповідальність за торгівлю людьми, а також над

удосконаленням механізмів виявлення та допомоги жертвам.

Торгівля людьми залишається актуальною проблемою для багатьох

країн світу, тому цей день є важливим нагадуванням про необхідність

подальшої боротьби з цією злочинною діяльністю.

У зв’язку з війною зростає загроза потрапляння людини в сучасне

рабство: якщо у 2023 році на Дніпропетровщині було зафіксовано 3 випадки,

то у 2024 році ця цифра зросла до 6.

Якщо ви або ваші рідні стали жертвами цього злочину, важливо

знати, куди звертатися за допомогою:


 15 47 - Гаряча лінія з протидії торгівлі людьми

 527 - Національна Гаряча лінія з питань протидії торгівлі людьми

 102 – Поліція

#протидіяторгівлілюдьмидніпроода

Пройдіть опитування та поділіться своєю думкою


До уваги батьків багатодітних родин!

Відділ соціального захисту населення
ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ отримали Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї!
Хто має тимчасові Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, можете отримати постійні в 7 кабінеті Обухівської селищної ради.


“Репарації та компенсації для осіб, постраждалих від сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом”

24 вересня Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації в співпраці із Громадською організацією “Спільна користь” був проведений тренінг, в якому прийняли участь офлайн громади Дніпровського району. 

Відділ соціального захисту населення (Вікторія Кириленко) Обухівської селищної ради прийняв участь у тренінгу.
Тема тренінгу - “Репарації та компенсації для осіб, постраждалих від сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом”. Розглядалось питання щодо виявлення випадків формування умінь із застосуванням комплексного інтегрованого підходу щодо реагування на випадки сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом.
З моменту повномасштабного вторгнення зафіксовано 316 фактів сексуального насильства. З них 114 - чоловіки, 202 - жінки.
Доводимо до відома, що телефон гарячої лінії для постраждалих від СНПК 15-47.


Сьогодні до Обухівської селищної ради завітали гості. 

Протягом останніх трьох місяців, наша громада брала участь у пілотному проєкті спільно з Посольством Швейцарії в Україні. 

Завдяки тісній співпраці та підтримці в.о селищного голови Світлани Дьоміної, наш КЗ “Центр надання соціальних послуг” - Світлана Міщенко та відділ соціального захисту
населення - Вікторія Кириленко зустріли координаторів проєктів технічної та гуманітарної допомоги при Посольстві Швейцарії Петра Ільків та Олега Масик. Заступниця директора бюро співробітництва при Посольстві Швейцарії
в Україні Сімоне Троллер та керівник проєкту Джума я Худоназаров подякували керівництву нашої громади за плідну та корисну співпрацю.
Нашу громаду відзначили як одну з дружніх, кращих і готових до нових проєктів та починань! 
Тож продовжуємо працювати заради світлого переможного майбутнього!

Психологічна сесія для літніх людей

Відділ соціального захисту населення Обухівської селищної ради, запрошує всіх бажаючих мешканців громади 19 червня 2024 року, в середу на 11.00 год в приміщенні КЗ “Обухівська селищна бібліотека” на психологічну сесію для літніх людей.

Кваліфіковані психологи, цікаві програми, арт - терапія!
Телефон для запису 0664025454 Вікторія

Відділ соціального захисту населення Обухівської селищної ради просить Вас пройти опитування за анкетою. Для покращення надання соціальних послуг населенню громади


1. Анкета для опитування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення (для суб'єктів звернення)


2. Анкета оцінювання доступності публічних послуг (для посадових осіб суб'єкта надання)

З ДНЕМ МАТЕРІ 

Століттями історію вершили чоловіки, але за кожним найсильнішим

воїном, стояла жінка - його мати. Материнська любов і слова, залишаються в

душі людини на все життя. Кожного року, другу неділю травня Україна

відзначає свято День Матері.

Обухівська селищна рада відзначила жінок певних категорій Обухівської

громади привітаннями та подарунками. Пишаємося, що є такі родини у нас в

Горянівському, Миколаївці та Обухівці.

Ваша сила, мудрість і любов надихають ваших синів та доньок кожен день.

Бажаємо миру, сімейного затишку, радості, щастя, любові та скорішої перемоги.

ДО УВАГИ ОСІБ,ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ ОПІКУ  ІНФОРМУЄМО ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ПОДАННЯ ЩОРІЧНОГО ЗВІТУ

Опікунська рада при виконавчому комітеті Обухівської селищної ради доводить до відома, відповідно до 
п. 4.11 Правил опіки та піклування, затверджених наказом Державного комітету України у справах сім'ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства праці та соціальної політики України 26.05.1999 р. № 34/166/131/88, опікуни (піклувальники) над повнолітньою особою, подають щорічно, до органів опіки та піклування звіт за минулий рік щодо захисту прав та інтересів підопічних, у тому числі щодо збереження належного їм майна та житла.
УВАГА
Звіти за 2023 рік необхідно подати до відділу соціального захисту населення Обухівської селищної ради (кабінет № 7 або 11 )
0 (63) 584 64 69
Зразок звіту за посиланням 

ЯК ОФОРМИТИ ПОСЛУГУ З ДОГЛЯДУ

Постійний догляд – це форма догляду за особами з різними фізичними або психічними обмеженнями, що вимагає постійної присутності доглядача для надання необхідної допомоги та підтримки. 
Доглядачем офіційно може вважатися лише та особа, яка отримує компенсацію за надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859 "Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі"
Послуга з догляду надається:
  • особам з інвалідністю I групи;
  • дітям з інвалідністю; 
  • громадянам похилого віку з когнітивними порушеннями;
  • невиліковно хворим, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися;
  • дітям, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі захворювання відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність.
Послугу з догляду може надавати:
  • особа із числа членів сім’ї, яка спільно проживає з людиною, яка потребує догляду, пов’язана спільним побутом, має взаємні права та обов’язки.
Необхідні документи для оформлення послуги з догляду:
  • заява особи, яка здійснює догляд, про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;
  • заява отримувача соціальної послуги про згоду отримувати соціальну послугу з догляду на непрофесійній основі (йдеться про дієздатну особу, яка може усвідомлювати свої дії, однак потребує догляду в зв’язку зі станом здоров’я);
  •  паспорт громадянина України (пред’являєте під час подачі заяви);
  • копія свідоцтва про народження дитини (у разі надання соціальних послуг з догляду дитині);
  • декларація про доходи і майновий стан за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення (форма Мінсоцполітики);
  • копія довідки до акту огляду МСЕК (для осіб з інвалідністю);
  • висновок ЛКК щодо потреби в догляді за особою похилого віку внаслідок когнітивних порушень (форма МОЗ);
  • висновок ЛКК щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватись (форма МОЗ);
  • копія медичного висновку на дитину з інвалідністю до 18 років (форма МОЗ);
  • довідка про захворювання дитини на тяжке захворювання, що видана ЛКК лікувально-профілактичного закладу (форма МОЗ).
Заява з документами подається до Відділу ЦНАП.
Відділ соціального захисту населення (надалі -ВІДДІЛ) - є уповноваженим органом на прийняття рішення:
  1. Здійснює комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, якій потрібний догляд, щодо можливості до самообслуговування та пересування, зокрема, це такі показники.
  2. Готує висновок за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує догляду.
  3.  Проводить обстеження сім’ї на предмет підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються послуги з догляду, та складає акт (форма затверджена Мінсоцполітики).
  4. Здійснює перевірку достовірності даних, отриманих від фізичної особи, яка здійснює догляд.
  5.  Обчислює середньомісячний сукупний дохід фізичної особи/ її сім’ї в розрахунку на одну особу
  6. Приймає рішення про надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі з виплатою грошової компенсації.
  7. Інформує заявника про прийняте рішення.
Розмір компенсації обчислюється як різниця між прожитковим мінімумом на одну особу в розрахунку на місяць, установленим законом на 1 січня календарного року (у 2024 році - 2920 грн) та середньомісячним сукупним доходом фізичної особи/її сім’ї, яка надає соціальні послуги, за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення.
Відмова надається, якщо:
  • не підтверджено факт спільного проживання з особою, яка потребує догляду;
  • середньомісячний сукупний дохід фізичної особи/ її сім’ї в розрахунку на одну особу, перевищує прожитковий мінімум - 2920,00 грн;
  • особа яка потребує догляду, вже отримує соціальні послуги з догляду вдома, паліативного, стаціонарного догляду.
  • за висновком про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг.
Додаткову інформацію можна отримати у ВІДДІЛІ за телефоном
+380 (63) 584 64 69
Наразі в громаді таку послугу надають 9  мешканців нашої громади. 
Спеціалістами ВІДДІЛУ здійснюється постійний контроль за дотриманням прав людей з обмеженими можливостями, яких доглядають.



НАСТАЄ ПЕРІОД ПОДАННЯ ЗАЯВ НА ОТРИМАННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ

Нагадуємо,власники житла, які прихистили внутрішньо переміщених осіб, мають право на КОМПЕНСАЦІЮ ВИТРАТ ЗА ТИМЧАСОВЕ РОЗМІЩЕННЯ (ПЕРЕБУВАННЯ) ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ.
У період з 01.01.2024 по 05.01.2024, бажаючим отримати компенсацію за звітній місяць (грудень 2023 року), до ВІДДІЛУ (7кб), або до спеціаліста ВІДДІЛУ в Миколаївському старостинському окрузі, необхідно подати заяву та копії документів:
  • паспорт власника будинку;
  • документ на підтвердження права власності на житло;
  • довідку з реквізитами банка заявника;
  • копії довідок ВПО, що мешкають в оселі.
Власники житлових приміщень несуть відповідальність за достовірність поданих даних.

ОНОВИВСЯ ПЕРЕЛІК ГРОМАД, МЕШКАНЦІ ЯКИХ МАЮТЬ ПРАВО НА ДЕРЖАВНУ ДОПОМОГУ НА ПРОЖИВАННЯ

Наказом Мінреінтеграції від 21 листопада 2023 року № 318 внесено зміни до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.
Вказаний Перелік був затверджений у грудні 2022 року та періодично оновлюється. 
Зміни до нього вносяться за погодженням із Міністерством оборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.

ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

Державна соціальна допомога на дітей призначається батькам-вихователям на кожну дитину-вихованця і прийомним батькам на кожну прийомну дитину в грошовій формі.
Грошове забезпечення розподіляється між батьками-вихователями рівними частинами за їх згодою і одному з прийомних батьків.
Сума допомоги залежить від прожиткового мінімуму, у в 2023 році складає на дітей:
  •  до 6 років 5680 грн., 
  • від 6 до 18 років 7082 грн., 
  • на дітей з інвалідністю до 6 років 7952 грн., 
  • від 6 до 18 років 9915 грн., 
  • на учнів від 18 до 23 років 6710 грн., 
  • особам з інвалідністю з дитинства (учням) від 18 до 23 років 9394 грн. 
Якщо дитина отримує інші виплати, то розмір соціальної допомоги визначається з урахуванням цих виплат.
У разі коли дитині виплачуються призначені в установленому порядку пенсія, аліменти, стипендія чи державна допомога, розмір соціальної допомоги визначається як різниця між двома прожитковими мінімумами для дитини відповідного віку та розміром зазначених виплат за попередній повний місяць на момент влаштування дитини у дитячий будинок сімейного типу або прийомну сім’ю (крім державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю).
Для отримання допомоги необхідно подати до ВІДДІЛУ:
1. заяву;
2. документ, що посвідчує особу;
3. рішення про влаштування дитини до ДБСТ або прийомної сім’ї;
4. документи, що підтверджують статус дитини;
5. копію свідоцтва про народження дитини;
6. копію свідоцтва про смерть батьків (у разі їх смерті);
7. довідку органу державної виконавчої служби про розмір аліментів;
8. довідку з місця навчання про розмір стипендії;
9. копію висновку МСЕК або медичного висновку ЛКК (якщо дитина має інвалідність);
10. у разі, коли дитина віком від 18 до 23 років або до закінчення навчання у професійно-технічному, вищому навчальному закладі I-IV рівня акредитації, надається довідка про розмір стипендії та про те, що вона не перебуває на повному державному утриманні;
11. інші документи в залежності від причини та обставин направлення дитини до дитячого будинку сімейного типу (або в прийомну сім’ю), що будуть надані відповідними службами 
У разі, якщо місце перебування батьків відоме, але вони не сплачують на дитину аліменти, органи праці та соціального захисту населення призначають соціальну допомогу та грошове забезпечення без врахування розміру аліментів. 
При цьому, протягом 10 днів з дня надання батьками-вихователями (або прийомними батьками) заяви, органи праці та соціального захисту населення повинні повідомити службу у справах неповнолітніх про відсутність відомостей про аліменти. 
Служба у справах неповнолітніх протягом місяця з дня надходження таких відомостей повинна порушити питання щодо стягнення з батьків дітей аліментів у судовому порядку.

РОБОТА З ЄДИНОЮ ІНФОРМАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

З 1 жовтня в Україні запрацювала Єдина інформаційна система соціальної сфери (ЄІССС).
З метою збільшення доступності та ефективності надання соціальної підтримки вразливих категорій населення, по всій території України впроваджено ЄІССС, в частині призначення, нарахування та виплати 6-ти допомог:
  • Допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
  • Допомога на дітей одиноким матерям.
  • Допомога при усиновленні дитини.
  • Допомога малозабезпеченим сім'ям.
  • Допомога особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.
  • Допомога особам, які доглядають за хворою дитиною.
Наразі, спеціалістами ВІДДІЛУ активно ведеться прийом громадян, що звертаються за призначенням вищезазначених допомог.
Варто зазначити, що ЄІССС передбачає можливість звернення за допомогою не лише офлайн в органах соціального захисту, а й онлайн через застосунок Дія.

 Як перевірити, чи прийняте рішення про призначення субсидії?

 Наразі для того, щоб дізнатись, чи призначена вам субсидія, особисто відвідувати відділення Пенсійного фонду не обов'язково. Адже існують зручні онлайн-інструменти.
 Призначення субсидії, наприклад, можна перевірити в особистому кабінеті ПФУ.
Для цього необхідно:
  1.  Авторизуватись на сайті електронних послуг (https://portal.pfu.gov.ua/) Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія. Підпису або ID. GOV.UA;
  2. У меню зліва вибрати розділ “Мої повідомлення”;
  3. У вікні на екрані перейти в “Індивідуальні повідомлення”. Там буде рішення про житлову субсидію.
 При цьому порядком надання житлових субсидій передбачено, що органи ПФУ інформують громадян про одне з прийнятих рішень:  про призначення, непризначення, відмову в призначенні житлової субсидії.
Зокрема, у разі прийняття рішення про відмову в призначенні житлової субсидії ПФУ інформує заявника про прийняте рішення:
 або  в паперовій формі, з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови і порядком оскарження прийнятого рішення (якщо звернення надходило в паперовій формі)
 або через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України чи Портал Дія (якщо звернення надходило в електронній формі).

ДОПОМОГА ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ – ПРИЧИНИ ПРИПИНЕННЯ ВИПЛАТИ

Допомога при народженні дитини надається одному з батьків дитини (опікуну), який постійно проживає разом з дитиною.
Закон України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми»
Розмір допомоги у 2023 році становить 41 280 грн. 
Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10 320 грн, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами по 860 грн щомісячно.
Допомога припиняється якщо :
позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;
відмова отримувача допомоги від виховання дитини;
нецільове використання коштів і незабезпечення отримувачем допомоги належних умов для повноцінного утримання та виховання дитини;
відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;
тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання, крім дітей, які народилися під час перебування матері в слідчому ізоляторі або установі виконання покарань за умови перебування дитини разом з матір’ю;
припинення опіки або звільнення опікуна від його повноважень щодо конкретної дитини;
перебування отримувача допомоги у місцях позбавлення волі за рішенням суду;
усиновлення дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування або дитини, батьки якої дали згоду на її усиновлення;
смерті отримувача допомоги;
смерті дитини.
Виплата допомоги припиняється з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини, за рішенням органу, який призначив допомогу.
Допомогу можна поновити коли:
 Рішення про припинення є не кінцевим і виплату допомоги при народженні можуть відновити (крім випадків смерті дитини і його усиновлення). 
Для цього особі, яка здійснює догляд за дитиною (один з батьків дитини, опікун), потрібно звернутися протягом 12 місяців після припинення виплати допомоги в орган соціального захисту населення з письмовою заявою.
▶️Контроль за цільовим використанням допомоги при народженні дитини здійснюється фахівцями центрів соціальних служб та службою у справах дітей, в межах повноважень.
▶️Якщо встановлений факт нецільового використання коштів, зазначені органи подають пропозиції щодо припинення виплати допомоги до відділу соціального захисту населення.

СУБСИДІЯ ТА ПІЛЬГА, В ЧОМУ РІЗНИЦЯ

Чимало громадян плутають такі поняття як “житлова субсидія” та “пільга на житлово-комунальні послуги” і навіть часто вважають, що це різні назви однієї і тієї ж виплати, але це не зовсім так.

Житлова субсидія – це допомога від держави тим родинам, доходи яких не дозволять їм самотужки сплатити в повному обсязі кошти за спожиті житлово-комунальні послуги. Тобто, це допомога, яка залежить виключно від майнового та матеріального стану домогосподарства: маєш низький дохід – можеш отримувати житлову субсидію.

Умови призначення житлових субсидій та порядок їх надання визначено в «Положенні про порядок призначення житлових субсидій» затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848
Пільга – встановлена законодавством перевага, що надається визначеним категоріям осіб. Наприклад, це ветерани війни, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників та Захисниць України, постраждалі від аварії на Чорнобильській АЕС, діти війни, багатодітні сім’ї та ін. 
При цьому пільга на оплату житлово-комунальних послуг (залежно від категорії отримувачів) може надаватися як без урахування доходів, так і з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї.
Механізм реалізації права на отримання пільг з оплати житлово-комунальних послуг визначається «Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373
За наявності одночасно права на субсидію і на пільгу надається один з видів допомоги.

СЕРЕДНЬОМІСЯЧНИЙ СУКУПНИЙ ДОХІД СІМ’Ї ОТРИМУВАЧА ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ЯКІ ДОХОДИ НЕ ВРАХОВУЮТЬСЯ

Соціальна допомога – це одна з основних видів підтримки осіб, чиє матеріальне становище є нижчим межі забезпеченості, визначеної законодавством. 
Соціальні виплати, які не включаються до середньомісячного сукупного доходу сім’ї:
  • Частина допомоги при народженні дитини, виплата якої проводиться одноразово;
  • Частина допомоги при усиновленні дитини, виплата якої проводиться одноразово;
  • Одноразова натуральна допомога “пакунок малюка”;
  • Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня";
  • Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях;
  • Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
  • Допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам;
  • Компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період дії воєнного стану;
  • Компенсація послуги “муніципальна няня”, що виплачується отримувачу такої послуги;
  • Державна соціальна допомога, яка виплачується з надбавкою на догляд:
  • За дитиною з інвалідністю підгрупи А та за особою з інвалідністю з дитинства I групи підгрупи А;
  • Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу.
Доходи які не включаються до середньомісячного сукупного доходу сім'ї:
  • Суми отриманих аліментів та суми сплачених особою аліментів (за умови документального підтвердження фактичної сплати);
  • Доходи осіб, які беруть (брали) безпосередню участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації;
  • Оплата праці членів виборчих комісій, а також осіб, яких залучають до роботи у цих комісіях, у тому числі в день голосування, дні встановлення підсумків голосування та результатів виборів;
  • Допомога громадських та благодійних організацій;
  • Допомога на поховання;
  • Допомога, компенсація, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, є одноразовою та отримана протягом одного календарного року;
  • Вартість безоплатно отриманих санаторно-курортних путівок, технічних та інших засобів реабілітації, в тому числі, грошова компенсація вартості самостійно придбаних технічних засобів реабілітації, вартість отриманих дитячих новорічних подарунків;
  • Суми, які виплачуються в порядку відшкодування шкоди, завданої здоров’ю працівника під час виконання ним своїх трудових обов’язків;
  • Доходи від розміщення депозитів;
  • Суми, які виплачуються з державного чи місцевого бюджету на придбання житла;
  • Кошти, отримані від продажу квартири (будинку), що були єдиним житловим приміщенням у власності особи, у разі купівлі іншої квартири (будинку) протягом шести місяців після здійснення такого продажу;
  • Допомога на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї.
Громадянин/ка несе ОСОБИСТУ відповідальність за вказані у заяві, декларації, інших документах відомості, що впливають на встановлення права та розміру соціальної підтримки.

ТРЕНІНГ ДЛЯ СУБʼЄКТІВ МІЖВІДОМЧОЇ ВЗАЄМОДІЇ ДЛЯ ОСІБ ЩО ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ГЕНДЕРНО ЗУМОВЛЕНОГО НАСИЛЬСТВА

Гендерно зумовлене насильство (надалі-ГЗН) є однією з найбільш розповсюджених та глибоко вкорінених проблем у суспільстві всього світу. Під час війни ГЗН набуло найбільш широких масштабів через безпекові, психологічні, матеріальні виклики. 
Відповідь на це явище вимагає спільних зусиль на всіх рівнях влади, в тому числі на рівні міжвідомчої взаємодії.
26 – 27 вересня представники Обухівської селищної ради взяли участь у    тренінгу  щодо координації зусиль суб’єктів міжвідомчої  взаємодії для ефективного реагування на випадки домашнього та гендерно зумовленого  насильства.
У ході тренінгу учасники покращили свої знання щодо законодавства і його застосування в сфері запобігання та протидії домашньому та гендерно зумовленому насильству, ознайомились з міжнародними стандартами роботи у цій сфері, особливостями виявлення та реагування на випадки жорстокого поводження з дітьми в умовах воєнного стану в Україні, підвищили компетентності щодо ефективного реагування на випадки домашнього та гендерно зумовленого насильства в громаді, створення якісної системи міжвідомчої взаємодії.
Тренінг проведено у межах проєкту ООН Жінки у партнерстві з благодійними фондом «Слов’янське серце», в рамках проєкту «Сила жінок: Проєкт жіночого активізму для покращення доступу до правосуддя та протидії гендерно зумовленого насильства/сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, який спрямований на покращення доступу дівчат та жінок, які постраждали від гендерно зумовленого насильства», який є частиною проєкту Структури ООН із питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки) UN Women Ukraine / ООН Жінки в Україні  «EU4Recovery- Розширення можливостей громад в Україні» (EU4Recovery) за фінансової підтримки Європейського Союзу. 
Якщо ти опинилась у біді і потребуєш підтримки, та захисту, звертайся на цілодобову гарячу лінію благодійного фонду "Слов'янське  " 24/7 0506977423
В Україні  діє Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації:
0 800 500 335 
116 123
1547

ЖИТЛОВА СУБСИДІЯ НА ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД 2023-2024


У жовтні 2023 року буде проведено розрахунок житлової субсидії на опалювальний період 2023 – 2024 років. 
Розрахунок субсидії буде проведено в автоматичному режимі (без звернення громадян) для всіх, кому призначено житлову субсидію на неопалювальний період 2023 року, та тим, у кого розмір субсидії склав 0,00 грн.
Тобто, громадянам, які вже є отримувачами житлової субсидії або яким у літній період було призначено нульову субсидію, додатково звертатися за виплатою не потрібно.
Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:
  • на неопалювальний сезон - з 1 травня по 30 вересня;
  • на опалювальний сезон - з 1 жовтня по 30 квітня.
Під час розрахунку житлової субсидії з жовтня 2023 року враховуються доходи членів домогосподарства за І та ІІ квартали 2023 року. Доходи у вигляді пенсії враховуються в розмірі нарахованої пенсії за серпень поточного року.
Для призначення житлової субсидії у 2023 році на тверде та рідке пічне побутове паливо, заява та декларація подаються до кінця календарного року.

ПІЛЬГИ ДЛЯ ПЕНСІОНЕРІВ, ЯКІ ПРАЦЮВАЛИ ЗА ПЕВНИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ ТА ПРОЖИВАЮТЬ У СІЛЬСЬКІЙ МІСЦЕВОСТІ

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №389 (зі змінами) 
Право на пільгу  оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу мають пенсіонери, які працювали за певними спеціальностями та проживають у сільській місцевості.
Користуватись пільгою, в межах встановлених норм, мають право колишні:
  • педагогічні працівники;
  • медичні та фармацевтичні працівники;
  • спеціалісти із захисту рослин;
  • працівники музеїв, бібліотек;
  • працівники державних та комунальних закладів культури, закладів освіти сфери культури.
Членам сім’ї пільговика зазначена пільга не надається.
Пільга надається, якщо середньомісячний дохід сім’ї за попередні шість місяців, в розрахунку на одну особу, не перевищує величину доходу, що дає право на податкову соціальну пільгу (в 2023 році це 3760 грн). Пільга надається протягом дванадцяти місяців з місяця визначення такого права.
Для призначення пільги пенсіонерам, які перебувають на обліку в Реєстрі, потрібно надати:
  • заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • документи, що підтверджують проживання в сільській місцевості.
Як звернутися?
Подати заяву та необхідні документи до Фонду можна в один із способів:
  • особисто, через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
  • поштою, на адресу органу Фонду;
  • online – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок Пенсійний фонд чи через портал Дія.
 
Чудові новини! На порталі Дія доступні чотири нові соціальні допомоги для сімей з дітьми. 
 Хто може скористатися?
  •  батьки, які усиновили дітей-сиріт або дітей, позбавлених батьківського піклування; 
  • українці, які доглядають за хворими на тяжкі захворювання дітьми, яким не встановлено інвалідність; 
  • особи з інвалідністю з дитинства та діти з інвалідністю; 
  •  одинокі матері чи батьки, які не перебувають у шлюбі. 
Відтепер не потрібно буде стояти в чергах та витрачати час на збір довідок. Усі необхідні документи автоматично підтягнуться з реєстрів.  
Термін призначення допомог відбувається впродовж 10 днів з моменту звернення.  
Автоматизація процесів значно спрощує процедуру отримання допомог та унеможливлює помилки у заявах, що раніше було причиною повторних візитів до державних органів для подачі нових заяв. 
Продовжуємо впроваджувати цифрові сервіси, аби отримати підтримку можна було швидко та без зайвих турбот.

ОНОВИВСЯ ПЕРЕЛІК ГРОМАД, МЕШКАНЦІ ЯКИХ МАЮТЬ ПРАВО НА ДЕРЖАВНУ ДОПОМОГУ НА ПРОЖИВАННЯ

Наказом Мінреінтеграції від 17 серпня 2023 року № 224 внесено зміни до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих територіях.
Вказаний Перелік був затверджений у грудні 2022 року та періодично оновлюється. 
Зміни до нього вносяться за погодженням із Міністерством оборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.

МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА ДО ЮВІЛЕЙНИХ ДАТ   90, 95 та 100 років

Відповідно до Програми соціального захисту населення Обухівської територіальної громади на 2021-2023 роки, передбачено надання матеріальної допомоги мешканцям громади, яким на момент подачі заяви виповнилося 90,95,100 років.
Для отримання допомоги необхідно звернутися до ВІДДІЛУ та подати заяву з відповідними документами:
  1. копія паспорту заявника;
  2. копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  3. документ підтверджуючий місце реєстрації заявника.

Пам'ятка для осіб, постраждалих від торгівлі людьми


ОСОБИ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА МОЖУТЬ ОДНОЧАСНО ОТРИМУВАТИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ І ПЕНСІЮ 

Особи з інвалідністю з дитинства (яку встановлено до 18 років) мають право на отримання державної соціальної допомоги. 
Це передбачено Законом України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю».  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2109-14#Text
Розмір цієї допомоги становить: 
  • особам з інвалідністю з дитинства I групи — 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (наразі 2093 грн); 
  • особам з інвалідністю з дитинства II групи — 80 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (наразі 1674,40 грн); 
  • особам з інвалідністю з дитинства III групи — 60 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (наразі 1255,80 грн); 
  • на дітей з інвалідністю віком до 18 років — 70 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (наразі 1465,10 грн). 
Окрім цього, особи з інвалідністю з дитинства можуть одночасно отримувати й інші види допомог — зокрема, пенсію у зв'язку з втратою годувальника за наявності права на неї.

ЗМІНЕНО ПЕРІОДИ ВИПЛАТ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ

ВАЖЛИВО: Змінено періоди виплат ВПО 
Згідно з Постановою КМУ від 11 липня 2023 року № 709, яку розробило Мінсоцполітики, змінено періоди виплат державної допомоги внутрішньо переміщеним особам.  
Таким чином, у серпні 2023 та в подальшому буде два виплатних періоди допомоги ВПО – до 15 і 28 числа.  
Йдеться про щомісячну державну допомогу на проживання у розмірі 3 тисяч гривень особам з інвалідністю й дітям і 2 тисяч гривень для всіх інших внутрішніх переселенців.  
Якщо маєте питання щодо таких виплат, звертайтеся до Мінреінтеграції на цілодобову гарячу лінію з кризових питань: 
15-48 або на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО за номером: (066) 813-62-39.


ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИХ СІМЕЙ

 
Для дітей з малозабезпечених сімей, які належить до категорій "дитина з інвалідністю" або "дитина з багатодітної сім’ї" з 1 червня діє проєкт "єОздоровлення". 
 Держава перераховує батькам кошти 14 165 грн. на  одну дитину), за які можна на власний вибір придбати путівку до оздоровчого закладу. 
Перелік закладів, які беруть участь у проєкті — за посиланням  bit.ly/ZakladyEozdorovlennia
Детальніше про умови отримання коштів можна дізнатись за посиланням  bit.ly/3MDLD1A
Якщо у вас виникли додаткові питання,  звертайтесь за телефоном Національної соціальної сервісної служби (044) 289-87-89 або до органів  соціального захисту https://www.msp.gov.ua/news/8506.html
Детальніша інформація про механізм надання послуги, а також відповіді на найпоширеніші питання, що можуть виникати, - на нашому сайті за посиланням https://bit.ly/3otJP3v

ЗАБОРГОВАНІСТЬ ЗІ СПЛАТИ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ МОЖЕ ВПЛИНУТИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ


Відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 зі змінами (надалі-Положення), визначено умови призначення та порядок надання громадянам житлових субсидій.
Житлова субсидія НЕ ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ (у тому числі на наступний період), якщо домогосподарство має прострочену понад три місяці (на дату надання інформації) заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг чи витрат на управління багатоквартирним будинком, що виникла протягом трьох років, і загальна сума якої (на день звернення за призначенням житлової субсидії) перевищує 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян 680 грн
Громадяни НЕ ПОЗБАВЛЕНІ ПРАВА на призначення житлової субсидії за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження споживачем заборгованості в судовому порядку.
У разі відмови в призначенні житлової субсидії у зв’язку із заборгованістю з оплати житлово-комунальних послуг, людина може звернутися із новою заявою про призначення субсидії, де має бути зазначено перелік тих послуг, за якими відсутня заборгованість з оплати.

ПРОЕКТ МВС УКРАЇНИ "АВТОШКОЛА ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ"

В умовах триваючої війни очікується зростання кількості осіб з інвалідністю з-поміж захисників і захисниць, а також цивільного населення. Тому держава повинна забезпечити їм якісне надання послуг та соціальну адаптацію. У зв’язку з цим, Міністерство внутрішніх справ України реалізує флагманський проєкт «Автошколи для людей з інвалідністю».
У межах вказаного проєкту МВС створено цілісну та якісну державну послугу з навчання керування транспортним засобом осіб, які мають статус особи з інвалідністю, та отримання ними посвідчення водія.
Метою даного проєкту є розширення можливостей територіальних сервісних центрів МВС та мережі автошкіл на базі закладів вищої освіти МВС із специфічними умовами навчання для осіб з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату.
Інформація щодо порядку отримання послуги доступна за посиланням https://driveability.mvs.gov.ua

НАСТАЄ ПЕРІОД ПОДАННЯ ЗАЯВ НА ОТРИМАННЯ ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ

Нагадуємо, власники житла, які прихистили внутрішньо переміщених осіб, мають право на КОМПЕНСАЦІЮ ВИТРАТ ЗА ТИМЧАСОВЕ РОЗМІЩЕННЯ (ПЕРЕБУВАННЯ) ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ.
У період з 01.08.2023 по 04.08.2023, бажаючим отримати компенсацію за звітній місяць (липень 2023 року), до відділу соціального захисту населення Обухівської селищної ради (7кб), або до спеціаліста відділу соціального захисту населення в Миколаївському старостинському окрузі, необхідно подати заяву та копії документів:
  • паспорт власника будинку;
  • документ на підтвердження права власності на житло;
  • довідку з реквізитами банка заявника;
  • копії довідок ВПО, що мешкають в оселі.
Власники житлових приміщень несуть відповідальність за достовірність поданих даних.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

Сьогодні, 30 липня, Всесвітній день протидії торгівлі людьми, який був започаткований у 2013 році Генеральною Асамблеєю ОНН з метою підвищення рівня поінформованості громадян стосовно глобальної проблеми торгівлі людьми і привернення уваги до важкого становища жінок, чоловіків і дітей, які стали жертвами цього злочину.
 Торгівля людьми – здійснення з метою експлуатації вербування, перевезення, передачі, приховування чи отримання людей шляхом погрози силою або її застосування чи інших форм примусу, викрадення, шахрайства, обману, зловживання владою чи вразливістю стану або шляхом підкупу у вигляді платежів чи вигод для одержання згоди особи, яка контролює іншу особу.
Якщо вам відомо про випадки торгівлі людьми – звертайтеся за такими номерами:
102 – поліція
 527 - національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми
 1547 – гаряча лінія з протидії торгівлі людьми
112 – служба екстреної допомоги в ЄС

ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ РЕАБІЛІТАЦІЇ МОЖНА ОНЛАЙН

Особи з інвалідністю мають право на безоплатне отримання допоміжних засобів реабілітації.
Для цього потрібно зайти на портал Централізованого банку даних осіб з інвалідністю та зареєструватися в ньому за допомогою електронного кваліфікованого підпису. 
Зробити це можна за посиланням  https://ek-cbi.msp.gov.ua/...
Відповідно до законодавства особи з інвалідністю мають право на: 
  1. протезно-ортопедичні вироби (ортези, протези), у тому числі ортопедичне взуття; 
  2. спеціальні засоби для самообслуговування та догляду (налокітники, чохли, засоби для особистої гігієни тощо); 
  3. засоби для пересування (візки); 
  4. допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходунки, мотузкові сходи тощо); 
  5. меблі та оснащення (ліжка, матраци, шведські стінки, поручні та перила тощо); 
  6. спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією (аудіоплеєри, диктофони, мобільні телефони, годинники).

БАГАТОДІТНІ СІМʼЇ МАЮТЬ ПРАВО 50% НА КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ

Багатодітні сім’ї мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг, а саме:
  1. оплату житла в межах норм, передбачених законодавством;
  2. користування комунальними послугами (газопостачання, електропостачання та інші послуги)
  3. на вартість скрапленого балонного газу для побутових потреб;
  4. вартість палива (у разі якщо відповідні будинки не мають центрального опалення).
Головною умовою отримання пільги у 2023 році є неперевищення середньомісячного сукупного доходу сім’ї за попередні шість місяців, виходячи з розрахунку на одного члена сім’ї, суми в розмірі 3760 грн.
Заява з необхідними документами подається до Відділ соціального захисту населення Обухівської селищної ради та до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

Документи  можна надавати як особисто, так і дистанційно, через  Мінсоцполітики, або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. https://portal.pfu.gov.ua/
Перелік необхідних документів:
  1. заява;
  2. документ, що підтверджує особу заявника та членів родини;
  3. посвідчення багатодітної сімʼї;
  4. декларацію про доходи сім’ї пільговика;
  5. довідку про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі (у разі оформлення пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу);
  6. у разі звернення за наданням пільги не за зареєстрованим, а за фактичним місцем проживання — документ, що підтверджують факт проживання пільговика та членів його сім’ї за фактичною адресою.

 ЯКІ ВИДИ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ МОЖНА ОФОРМИТИ У ВІДДІЛІ 

  • Субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива;
  • Пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб;
  • Пільги на оплату житла, комунальних послуг;
  • Тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме.
  • Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям;
  • Державна допомога у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • Державна допомога при народженні дитини;
  • Одноразова натуральна допомога «Пакунок малюка»;
  • Державна допомога при усиновленні дитини;
  • Державна допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
  • Державна допомога на дітей одиноким матерям;
  • Державна допомога одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність;
  • Державна допомога на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях;
  • Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
  • Надбавка на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю;
  • Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;
  • Компенсація за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі (ПКМУ №859):
  • Продовження тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату (громадяни, які оформили допомогу до 01.01.2021);
  • Грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І або ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;
  • Одноразова грошова матеріальна допомога особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;
  • Грошова компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю;
  • Оформлення довідки внутрішньо-переміщеної особи;
  • Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (ПКМУ №332);
  • Компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (ПКМУ №333);
  • Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;
  • Оформлення та подовження посвідчення дитини багатодітної сім’ї та батьків багатодітної сім’ї.




НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ З ДОГЛЯДУ ТА МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ

Вперше у нашій громаді було проведено оформлення соціальної послуги з догляду та медичних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві. 
Так, відділом соціального захисту населення було здійснено виїзд за місцем проживання потерпілого, та розʼяснено щодо оформлення зазначеної допомоги.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2023 № 438 затверджено «Порядок організації надання деяких соціальних послуг з догляду та медичних послуг потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання» де вирішено питання організації зазначеної послуги.
Відтепер людина, яка постраждала на виробництві, може отримати на вибір:
  1. соціальні послуги;
  2. грошову компенсацію, у разі якщо догляд здійснює член сім’ї потерпілого або інша особа;
  3. Медичні послуги.
Для отримання соціальних послуг нікуди звертатися не потрібно.
  • Усі потерпілі, які потребують такого догляду, знаходяться на обліку в Пенсійному фонді України, де складатимуться відповідні списки й передаватиме їх до відділу соціального захисту населення за місцем перебування потерпілого. 
  • Після цього до потерпілого направлять спеціалістів із соціального захисту, які нададуть йому необхідні роз'яснення, а також допоможуть укласти договір з надавачем послуг та налагодити взаємодію із закладами охорони здоров'я, з якими потерпілі уклали декларацію.

ОНОВИВСЯ ПЕРЕЛІК ГРОМАД, МЕШКАНЦІ ЯКИХ МАЮТЬ ПРАВО НА ДЕРЖАВНУ ДОПОМОГУ НА ПРОЖИВАННЯ

Наказом Мінреінтеграції від 31 травня 2023 року № 164 внесено зміни до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.
Вказаний Перелік був затверджений у грудні 2022 року та періодично оновлюється.
Зміни до нього вносяться за погодженням із Міністерством оборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.

Інформаційні ресурси соціального захисту населення Дніпропетровської області:


ДО УВАГИ ГРОМАДЯН
Нагадуємо, що для вашої зручності працює низка інформаційних ресурсів щодо соціального захисту населення, а саме:  
  • Контакт центр голови ДніпроОДА
0 800 505 600
e-contact.dp.gov.ua
  • Департамент соціального захисту населення ДніпроОДА
056 770 90 29
gupczn@adm.dp.gov.ua
  • Головне управління національної соціальної сервісної служби в Дніпропетровській області
0976333754
nsssu.dnipro@gmail.com
  • Головне управління пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
067 195 5351
04001@dp.pfu.gov.ua
  • Дніпропетровське обласне відділення фонду соціального захисту осіб з інвалідністю
056 745 2576
fszidnepr@ukr.net
  • КЗ "Центр здійснення соціальних виплат" ДОР"
067 396 45 50
066 139 82 09
czcv2018@gmail.com
  • Дніпропетровська обласна служба зайнятості 
056 722 22 25
097 46 15 136
ocz@dnpocz.gov.ua
  • Урядова «гаряча лінія»
15-39
15-45
єДопомога
  • Чат-бот
СоцДопомога 
t.me/SocialDnipro_bot з питань:
-Соціальний захист
 -ВПО
 -Ветеранам війни
 -Сім'ям з дітьми


ОНОВИВСЯ ПЕРЕЛІК ГРОМАД, МЕШКАНЦІ ЯКИХ МАЮТЬ ПРАВО НА ДЕРЖАВНУ ДОПОМОГУ НА ПРОЖИВАННЯ

Наказом Мінреінтеграції від 15 травня 2023 року № 143 внесено зміни до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.
Вказаний Перелік був затверджений у грудні 2022 року та періодично оновлюється.
Зміни до нього вносяться за погодженням із Міністерством оборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.

ЩО ОЗНАЧАЄ БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ

ОСНОВНІ ТЕРМІНИ
Чимало років безбар’єрність асоціювалася у багатьох людей лише з подоланням фізичних перешкод – облаштуванням пандусів і підіймачів. 
Насправді ж це поняття ширше і стосується, без перебільшення, кожного.
  • Більшість щоденних дій для людини з інвалідністю – це важке випробування, яке найчастіше доводиться проходити самостійно. Кожен крок супроводжується бар’єрами: у під’їзді – сходинки, в автобусі – незручні посадкові майданчики. 
  • Коли людина з інвалідністю не може влаштуватися на роботу через упередження роботодавця – це проблема бар’єрів, вирішення яких є обов’язком держави перед її громадянами. 
  • Це й коли літня людина змушена простоювати у чергах в громадських установах.
  • Коли жителі віддалених сіл не можуть оплатити комунальні послуги зі смартфона.
  • Коли випускник університету не може працевлаштуватися на першу роботу.
  • Коли молода мати не може вийти з декрету, адже немає місць у дитсадках. 
Таких прикладів – безліч. Сьогодні ж, завдяки ініціативі першої леді України Олени Зеленської, прийняття Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні об’єднало представників органів влади, експертного середовища та громадянського суспільства. Цей стратегічний документ визначив нові стандарти доступності та інклюзії, імплементуючи їх у державну політику.Для кращого розуміння, що таке безбар’єрність, варто знати такі терміни:
  • Фізична безбар’єрність – усі об’єкти фізичного оточення доступні для всіх соціальних груп незалежно від віку, стану здоров’я, інвалідності, майнового стану, статі, місця проживання та інших ознак.
  • Інформаційна безбар’єрність – люди незалежно від їх функціональних порушень чи комунікативних можливостей мають доступ до інформації в різних форматах та з використанням технологій.
  • Цифрова безбар’єрність – усі суспільні групи мають доступ до швидкісного Інтернету, публічних послуг та публічної цифрової інформації.
  • Суспільна та громадянська безбар’єрність – забезпечено рівні можливості участі всіх людей, їх об’єднань та окремих суспільних груп у житті громад та держави, рівний доступ до суспільно-політичного та культурного життя, сприятливе середовище для фізичного розвитку та самореалізації, а також інклюзивне середовище як передумова для участі у всіх формах суспільного життя та громадської активності.
  • Освітня безбар’єрність – створені рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей.
  • Економічна безбар’єрність – всі громадяни незалежно від віку, статі, сімейного стану чи стану здоров’я мають умови та можливості для працевлаштування, отримання фінансових та інших ресурсів для заняття підприємництвом чи самозайнятістю.
  • Безбар’єрне середовище – це простір необмежених можливостей, в якому немає місця дискримінації та враховуються інтереси кожного.
Безбар’єрність – загальний підхід до формування та імплементації державної політики для забезпечення безперешкодного доступу всіх груп населення до різних сфер життєдіяльності
Гендерна рівність - рівний правовий статус жінок і чоловіків та рівні можливості для його реалізації, що дозволяє особам обох статей брати рівну участь у всіх сферах життєдіяльності суспільства;
Доступність – забезпечення рівного доступу всім групам населення до фізичного оточення, транспорту, інформації та зв’язку, інформаційно-комунікаційних технологій і систем, а також до інших об’єктів та послуг, як у міських, так і в сільських районах;
Об’єкти фізичного оточення – будівлі і споруди, об’єкти благоустрою та транспортної інфраструктури;
Стала мобільність – організація переміщення людей, що знижує рівень впливу на навколишнє середовище і передбачає розвиток інтегрованої системи громадського транспорту, мережі пішохідних та велосипедних шляхів;
Універсальний дизайн – дизайн об’єктів фізичного оточення, програм та послуг, максимально придатний для використання всіма групами населення без необхідності додаткової адаптації чи спеціального дизайну. Універсальний дизайн не виключає допоміжних пристроїв для конкретних груп осіб з інвалідністю, де це необхідно.

ОНОВИВСЯ ПЕРЕЛІК ГРОМАД,МЕШКАНЦІ ЯКИХ МАЮТЬ ПРАВО НА ДЕРЖАВНУ ДОПОМОГУ НА ПРОЖИВАННЯ

До переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих, внесли зміни (відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України  № 125 від 25 квітня 2023 року)
Таким чином оновився й перелік громад, 👉https://minre.gov.ua/.../perelik_zatverdzhenyj_nakazom... мешканці яких мають право на державну допомогу на проживання в розмірі 2000 грн на дорослу людину та 3000 грн на дитину чи особу з інвалідністю. 
У список включені всі громади чи населені пункти, в яких відбувалися активні бойові дії, які були під окупацією чи в яких можливі бойові дії.
На виплати мають право мешканці тих громад чи населених пунктів, біля яких зазначається дата початку бойових дій чи окупації, а дати завершення немає.


ЯК ОФОРМИТИ ДОПОМОГУ НА ПОХОВАННЯ ОСІБ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ

Умови призначення, надання і виплати на державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю визначаються відповідно до Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд (надалі-державна соціальна допомога), затвердженому Постановою КМУ від 2 квітня 2005 року № 261 (зі змінами). 


Право на державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю (далі - соціальна допомога) мають особи, що одночасно відповідають таким умовам:
- особи, які досягли віку 65 років і не мають права на пенсію відповідно до законодавства або яким установлено інвалідність в установленому порядку;
- не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”,
- є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника).
- Особам, які одержують пенсію по інвалідності, державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства (чи мають право на їх призначення), за бажанням замість зазначених виплат може бути призначена соціальна допомога відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”.


Для призначення соціальної допомоги необхідно звернутися до відділу соціального захисту населення подати такі документи:
  1. заява за формою, встановленою Мінсоцполітики.
  2.  паспорт громадянина України,
  3.  реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру.
  4. декларація про доходи та майновий стан осіб для призначення соціальної допомоги, складена за формою, встановленою Мінсоцполітики (у разі потреби);
  5. копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
  6. копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
  7. копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено).
  8. Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги (у разі потреби).
Для призначення соціальної допомоги дітям померлого годувальника додатково подаються:
  • копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
  • копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (у разі потреби);
  • копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
  • довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).
Зверніть увагу! Якщо особа, яка здійснила поховання, не звернулася своєчасно, виплата здійснюється не пізніше 12 місяців після смерті одержувача соціальної допомоги.
А якщо:
померла людина перебувала на повному державному утриманні,поховання проводиться за кошти держбюджету, то допомога на поховання не виплачується.


ЯК, ПЕРЕБУВАЮЧИ ЗА КОРДОНОМ, ДИСТАНЦІЙНО ВІДМОВИТИСЯ ВІД ОТРИМАННЯ РІЗНИХ

ВИДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ АБО ВІД ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ


Якщо громадянин України, який тимчасово перебуває за кордоном, має бажання чи потребу відмовитися від отримання якоїсь із соціальних допомог чи житлової субсидії або пільг на оплату ЖКП, механізм досить простий:  
1.Написати  заяву про відмову в довільній формі


2.Надіслати її  електронною поштою або засобами поштового зв'язку на адресу відповідного органу соціального захисту населення в Україні (у випадку відмови від  різних видів соціальної допомоги) або до територіального органу Пенсійного фонду (у випадку відмови від житлових субсидій та пільг на оплату ЖКП)


Детальніше роз'яснення - в інфографіці та за посиланням: https://www.msp.gov.ua/news/22824.html

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux