Звітність
опубліковано 10 січня 2024 року о 15:41

ПІДСУМКИ РОБОТИ ВІДДІЛУ ЗА 2023 РІК

Соціальний захист є основним завданням соціальної політики, що ставить за мету забезпечення прав і гарантій людини у сфері рівня та якості життя. 
Турбота про людей, які перебувають у складних життєвих обставинах – один з основних напрямів державної політики у сфері соціального захисту населення.
Враховуючи це, ВІДДІЛОМ протягом 2023 року була проведена наступна робота :

ПІДСУМКИ РОБОТИ ВІДДІЛУ ЗА ЛИСТОПАД 2023 РІК

За звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
Підготовлено 2 проекти рішень на Виконком Обухівської селищної ради.
Сформовано та передано відомості на виплату 11 компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
Опрацьовано 44 заяви з відповідними документами від власників будинків на компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщеної особи (надалі-ВПО) (ПКМУ №333).
Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» було опрацьовано 134 заяви з відповідними документами, на матеріальну допомогу, та передано для подальшого розгляду Комісії:
  • 14 заяв на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців;
  • 63 заяви на лікування;
  • 2 заяви від сімʼї загиблого військовослужбовця;
  • 6 заяв на придбання дров пільговим категоріям громадян;
  • 36 заяв від громадян які постраждали внаслідок ЧАЄС;
  • 5 заяв від сімей, які потрапили в скрутні життєві обставини;
  • 8 заяв від власників будинків, будинки яких постраждали від стихійного лиха;
  • 1 заява від власників будинків, будинки яких постраждали від ракетного удару.
Проведено 162 консультації  для мешканців нашої громади, та для ВПО, щодо повноважень ВІДДІЛУ.
Передано 110 заяв з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління соціального захисту населення Дніпропетровської районної адміністрації (надалі-Управління) та Пенсійного фонду України, з них:
  • субсидія  – 33,
  • пільги-10;
  • допомоги - 67, а саме:
  • пакунок малюка - 9; 
  • одинока мати – 5;
  • малозабезпеченим – 10;
  • по вагітності та пологах – 4; 
  • народження дитини - 8;
  • догляд за психічно хворими-1;
  • допомога особам які не мають права на пенсію-1;
  • реабілітація осіб з інвалідністю-12;
  • особи з інвалідністю -8;
  • оформлення довідок ВПО – 6; 
  • компенсація на проживання ВПО - 3;
  • зняття з обліку ВПО - 4.
Оформлено та видано:
  • 2 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
  • 4 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї.
  • Продовжено строк дії:
  • 4 посвідчень батьків з багатодітної сім’ї;
  • 5 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Уповноваженою комісією здійснено 25 виїздів та складено 25 актів, з них:
  • 18 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог;
  • 5 актів встановлення здійснення догляду за особами з інвалідністю l чи ll групи та особами, які потребують постійного догляду;
  • 2 акти перевірки (верифікації) відомостей про місце розміщення внутрішньо переміщених осіб на території Обухівської ТГ.
Продовжується співпраця з благодійними фондами і організаціями щодо підтримки ВПО та вразливих верств населення громади, зокрема
  •  видано 3 засоби реабілітації та побуту, для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку, які мають особливі потреби. 
Прийнята 1 заява з відповідними документами та видано 1 рішення про надання соціальної послуги догляд вдома.
Прийнято від мешканців громади 8 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчення особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
Для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ, протягом звітнього місяця, оновлювалися списки пільгових категорій громадян, та внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на території громади.
Надано до Департаменту СЗН ДОДА, Управління та органів місцевого самоврядування:
  •  64 відповіді;
  • 16 звітностей.
Прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг та послуг спеціалістом ВІДДІЛУ в Миколаївському старостинському окрузі.
Проведено 2 засідання Опікунської ради при виконавчому комітеті Обухівської селищної ради.
Реєстрація та внесення інформації в ЄІССС надавачів соціальних послуг та отримувачів соціальних послуг. 
Прийнято 3 заяви на пільгове безоплатне придбання ліків за рецептами лікарів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1 категорія)
Опрацювання законодавства і його застосування у сфері запобігання та протидії домашньому, гендерно зумовленому насильству, ефективне реагування на випадки домашнього та гендерно зумовленого насильства в громаді, створення якісної системи міжвідомчої взаємодії.
Робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.
Робота у напрямку  реалізації  проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері, щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ВІДДІЛУ ЗА ЖОВТЕНЬ 2023 РІК

За звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
Проведено 175 консультацій для мешканців нашої громади, та для людей зі статусом внутрішньо переміщеної особи (надалі-ВПО), щодо повноважень ВІДДІЛУ.
Передано 129 заяв з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління соціального захисту населення Дніпропетровської районної адміністрації (надалі-Управління) та Пенсійного фонду України, з них:
  • субсидія  – 32,
  • пільги-30;
  • допомоги - 67, а саме:
  • пакунок малюка - 5; 
  • одинока мати – 3;
  • малозабезпеченим – 17;
  • по вагітності та пологах – 3; 
  • народження дитини - 9;
  • опіка-1;
  • по сплаті аліментів-1;
  • реабілітація осіб з інвалідністю-12;
  • особи з інвалідністю -4;
  • оформлення довідок ВПО – 7; 
  • компенсація на проживання ВПО - 5;
  • зняття з обліку ВПО - 3.
Оформлено та видано:
  • 3 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
  • 10 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Продовжено строк дії:
  • 4 посвідчень батьків з багатодітної сім’ї;
  • 9 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» було опрацьовано 99 заяв з відповідними документами, на матеріальну допомогу, та передано для подальшого розгляду Комісією:
  • 6 заяв на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців;
  • 40 заяв на лікування;
  • 2 заяви від сімʼї загиблого військовослужбовця;
  • 6 заяв на дрова пільговим категоріям громадян;
  • 2 заяви від громадян які постраждали внаслідок ЧАЄС;
  • 1 заява на поховання;
  • 1 заява від сім’ї, яка потрапила в скрутні життєві обставини;
  • 12 заяв від власників будинків, будинки яких постраждали від стихійного лиха;
  • 28 заяв від власників будинків, будинки яких постраждали від ракетного удару.
До Міжнародного дня похилого віку разом з депутатським корпусом, працівниками селищної ради, було сформовано та роздано 420 продуктових наборів для людей похилого віку старше 80 років.
Уповноваженою комісією здійснено 29 виїздів та складено 29 актів, з них:
  • 24 акти обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог;
3 акти встановлення здійснення догляду за особами з інвалідністю l чи ll групи та особами, які потребують постійного догляду;
2 акти перевірки (верифікації) відомостей про місце розміщення внутрішньо переміщених осіб на території Обухівської ТГ.
Продовжується співпраця з благодійними фондами і організаціями щодо підтримки ВПО та вразливих верств населення громади, зокрема організовано видачу 33 одиниць засобів реабілітації та побуту, для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку, які мають особливі потреби.
Прийнято 3 заяви з відповідними документами та видано 3 рішення про надання соціальної послуги:
  • консультування-1;
  • супровід-1;
  • догляд вдома-1.
Прийнято від мешканців громади 6 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчення особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
Підготовлено 2 проекти рішеннь на Виконком Обухівської селищної ради.
Сформовано та передано відомості на виплату 12 компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
Опрацьовано 47 заяв з відповідними документами від власників будинків на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО (ПКМУ №333), та передано відомості до Департаменту СЗН ДОДА.
Для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ, протягом звітнього місяця, оновлювалися списки пільгових категорій громадян, та внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані на території громади.
Надано до Департаменту СЗН ДОДА, Управління та органів місцевого самоврядування:
  •  51 відповідь;
  • 16 звітностей.
Прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг та послуг спеціалістом ВІДДІЛУ в Миколаївському старостинському окрузі.
Робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.
Робота у напрямку  реалізації  проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері, щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ВІДДІЛУ ЗА ВЕРЕСЕНЬ 2023 РІК

Удосконалення роботи у напрямку визначення потреб мешканців громади у соціальних послугах та забезпечення надання якісних соціальних послуг населенню.
Опрацювання законодавства і його застосування у сфері запобігання та протидії домашньому, гендерно зумовленому насильству, ефективне реагування на випадки домашнього та гендерно зумовленого насильства в громаді, створення якісної системи міжвідомчої взаємодії.
Вивчення нового напряму роботи ВІДДІЛУ та пошук ефективних механізмів, запровадження нової ветеранської політики у громаді.
Продовжується робота у напрямку  реалізації  проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері, щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства. 
Протягом звітного місяця, проведено наради з міжнародними партнерами, представниками БФ «Слав’янське серце» та проектною організацією.
Погоджено проектну пропозицію.
Підготовлено 1 проект  рішення на Виконком Обухівської селищної ради.
Підготовлено 2 проекти рішення на чергову сесію Обухівської селищної ради.
Постійно оновлюється інформація щодо кількості зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.
Надавалася звітність до органів державного управління у сфері гендерної рівності та торгівлі людьми.
Надано 44 відповіді на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.
Надано 13 звітностей у сфері соціального захисту до Управління соціального захисту населення Дніпропетровської районної адміністрації (надалі-Управління) та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.
Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.
В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.
За звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
Проведено 129 консультацій для мешканців громади та для людей зі статусом внутрішньо переміщеної особи (надалі -ВПО), щодо повноважень ВІДДІЛУ.
Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до
Управління та Пенсійного фонду України, за звітний місяць всього  передано 99 заяв, з них:
  • субсидія  – 5,
  • пільги-16;
  • допомоги - 78, 
а саме:
  • пакунок малюка - 1; 
  • одинока мати – 10;
  • малозабезпеченим – 10;
  • по вагітності та пологах – 2; 
  • народження дитини - 2;
  • догляд за психічно хворими-2;
  • реабілітація осіб з інвалідністю-8;
  • особи, які не мають права на пенсію-1;
  • по втраті годувальника-2;
  • особи з інвалідністю -1;
  • оформлення довідок ВПО – 27; 
  • компенсація ВПО - 13;
  • зняття з обліку ВПО - 1.
Оформлено та видано:
  • 4 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
  • 8 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Продовжено строк дії:
  • 3 посвідчень батьків з багатодітної сім’ї;
  • 10 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Передано відомості на виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
  • Прийнято, опрацьовано та внесено до державного електронного реєстру "Прихисток" 45 заяв від власників будинків на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО (ПКМУ №333).
  • Прийнято 6 заяв та видано 6 рішень про надання соціальної послуги супровід.
  • Прийнято від мешканців громади 7 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчення особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
  • Складено 7 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог.
  • До Управління надавалась щомісячна звітність з питань заробігання та протидії домашньому насильству та/або насильства за ознакою статі. 
  • Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» спеціалістами ВІДДІЛУ опрацьовано 2 заяви на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги.

Підсумки роботи ВІДДІЛУ за серпень 2023року

За звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
Проведено 133 консультації для мешканців громади та для людей зі статусом внутрішньо переміщеної особи (надалі -ВПО), щодо повноважень ВІДДІЛУ.
Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління соціального захисту населення Дніпропетровської районної адміністрації (надалі-Управління) та Пенсійного фонду України, за звітний місяць всього  передано 100 заяв, з них:
  • субсидія  – 5,
  • пільги-14;
  • допомоги - 127, а саме:
  • пакунок малюка - 3; 
  • одинока мати – 11;
  • малозабезпеченим – 24;
  • по вагітності та пологах – 3; 
  • народження дитини - 3;
  • догляд за психічно хворими-1;
  • реабілітація осіб з інвалідністю-9;
  • особи, які не мають права на пенсію-1;
  • по втраті годувальника-1;
  • особи з інвалідністю -4;
  • коли батьки ухиляються від сплати аліментів-1;
  • на дітей над якими встановлено опіку чи піклування -2;
  • на поховання-1;
  • оформлення довідок ВПО – 22; 
  • компенсація ВПО - 16;
  • зняття з обліку ВПО - 6.
Оформлено та видано:
  • 2 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
  • 4 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї.
Передано відомості на виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
Прийнято, опрацьовано та внесено до державного електронного реєстру "Прихисток" 43 заяви від власників будинків на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО (ПКМУ №333).
Прийнято 3 заяви та видано 3 рішення про надання соціальних послуги з них:
  • догляд вдома-2;
  • супровід-1.
Прийнято від мешканців громади 11 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчення особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
Складено 3 акти обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог.
До Управління надавалась щомісячна звітність з питань заробігання та протидії домашньому насильству та/або насильства за ознакою статі. 
Продовжується робота у напрямку  реалізації  проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері, щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства. 
Протягом звітного місяця, проведено наради з міжнародними партнерами, представниками БФ «Слав’янське серце» та проектною організацією.
Погоджено проектну пропозицію.
Підготовлено 1 проект рішення на Виконком Обухівської селищної ради.
Підготовлено 1 проект рішення на позачергову сесію Обухівської селищної ради.
Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» спеціалістами ВІДДІЛУ опрацьовано 23 заяви на матеріальну допомогу від мешканців нашої громади, а саме:
  • 15 заяв на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги;
  • 5 заяв на матетеріальну допомогу до ювілейних дат 90,95,100 років;
  • 1 заява на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців загиблих під час виконання службових обовʼязків у період дії воєнного стану;
  • 2 заяви на метеріальну допомогу соціально-незахищеним верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах для вирішення житлово-побутових потреб.
Постійно оновлюється інформація щодо кількості зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.
Надавалася звітність до органів державного управління у сфері гендерної рівності та торгівлі людьми.
Надано 30 відповідей на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.
Надано 12 звітностей до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.
Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.
Здійснювалась видача гуманітарної допомоги ВПО, та вразливих верств населення нашої громади.
Гуманітарну допомогу змогли отримати  14 осіб, а саме:
  • 11 осіб зі статусом ВПО;
  • 3 особи з інвалідністю 1,2,3 групи.
В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.

Підсумки роботи ВІДДІЛУ за липень 2023року

 Спільно із заступником селищного голови Богдан Савош, продовжується робота у напрямку  реалізації  проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері, щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства. 
Протягом звітного місяця, проведено наради з міжнародними партнерами, представниками БФ «Слав’янське серце» та проектною організацією.
Погоджено проектну пропозицію.
Проведено зустрічі з міжнародними організаціями та благодійними фондами щодо реалізації гуманітарних місій на території громади.
Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» спеціалістами ВІДДІЛУ опрацьовано 13 заяв з відповідними документами та сформовано реєстри, з них:
-12 заяв на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги;
-2 заяви на матеріальну допомогу соціально-незахищеним верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах для вирішення житлово побутових потреб;
За звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
Проведено 132 консультації для мешканців громади та для людей зі статусом внутрішньо переміщеної особи (надалі -ВПО), щодо повноважень ВІДДІЛУ.
Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління соціального захисту населення Дніпропетровської районної адміністрації (надалі-Управління) та Пенсійного фонду України, за звітний місяць всього  передано 100 заяв, з них:
  • субсидія  – 4,
  • пільги-6;
  • допомоги - 90, а саме:
  • пакунок малюка - 3; 
  • одинока мати – 4;
  • малозабезпеченим – 10;
  • по вагітності та пологах – 4; 
  • народження дитини - 5;
  • догляд за психічно хворими-1;
  • реабілітація осіб з інвалідністю-6;
  • особи, які не мають права на пенсію-2;
  • допомога по втраті годувальника-1;
  • особи з інвалідністю -6;
  • тимчасова допомога дітям-1;
  • опіка-1;
  • допомога на поховання-1;
  • оформлення довідок ВПО – 21; 
  • компенсація ВПО - 11;
  • зняття з обліку ВПО - 3.
Оформлено та видано:
  • 3 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
  • 4 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї.
Продовжено строк дії:
  • 5 посвідчень батьків з багатодітної сім’ї;
  • 15 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Опрацьовано 12 заяв на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) та передано на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
Прийнято, опрацьовано та внесено до державного електронного реєстру "Прихисток" 47 заяв від власників будинків на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО (ПКМУ №333).
Прийнято 4 заяви та видано 4 рішення про надання соціальних послуги з них:
-догляд вдома-1;
-консультування-1;
-супровід-2.
  • Прийнято від мешканців громади 7 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчення особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
  • Складено 9 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог.
  • До Управління надавалась щомісячна звітність з питань заробігання та протидії домашньому насильству та/або насильства за ознакою статі. 
  • Постійно оновлюється інформація щодо кількості зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.
  • Надавалася звітність до органів державного управління у сфері гендерної рівності та торгівлі людьми.
  • Надано 35 відповідей на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.
  • Надано 10 звітностей до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
  • Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.
  • Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.
  • Здійснювалась видача гуманітарної допомоги ВПО, та вразливих верств населення нашої громади.
Гуманітарну допомогу змогли отримати  15 осіб, а саме:
  • особи зі статусом ВПО- 9 осіб;
  • особи з інвалідністю 1,2,3 групи - 6 осіб.
В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.

Підсумки роботи ВІДДІЛУ за червень 2023року

За звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
Проведено 163 консультації для мешканців нашої громади та для людей зі статусом внутрішньо переміщеної осіби (надалі -ВПО) щодо повноважень ВІДДІЛУ.
Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління та Пенсійного фонду України, всього  передано 101 заяву, з них:
  1. субсидія  – 3,
  2. пільги-10;
  3. допомоги - 88, з них:
  4. пакунок малюка - 4;
  5. одинока мати – 4;
  6.  малозабезпеченим – 11;
  7. по вагітності та пологах – 2;
  8. народження дитини - 6;
  9. реабілітація осіб з інвалідністю-8;
  10. особи, які не мають права на пенсію-1;
  11. допомога по втраті годувальника-1;
  12. особи з інвалідністю -4;
  13. оформлення довідок ВПО – 26;
  14. компенсація ВПО - 21;
  15. зняття з обліку ВПО - 5.
  16. Оформлено та видано:
  17.  3 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
  18.  5 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї.
Опрацьовано 12 заяв на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) та передано на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
  • Прийнято 45 заяв від власників будинків, на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО, які перемістилися у період воєнного стану (ПКМУ №333).
  • Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» опрацьовано 42 заяви з відповідними документами та сформовано реєстри, а саме:
  • 38 заяв на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги;
  • 3 заяви на матеріальну допомогу соціально-незахищеним верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах для вирішення житлово побутових потреб;
  • 1 заява на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців загиблих під час виконання службових обовʼязків у період дії воєнного стану.
Підготовлено проект рішення на сесію Обухівської селищної ради.
Прийнято 2 заяви та видано 2 рішення про надання соціальних послуги з догляду вдома.
Прийнято від мешканців громади 5 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчення особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
Складено 9 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог.
Приймали участь у засіданнях постійних комісій Служби у справах дітей Обухівської селищної ради.
Протягом місяця надавалася звітність до Управління з питань заробігання та протидії домашньому насильству та/або насильства за ознакою статі.
Постійно оновлюється інформація щодо кількості зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.
Надавалася звітність до органів державного управління у сфері гендерної рівності та торгівлі людьми.
Надано 39 відповідей на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.
Надано 11 звітностей до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
Надано 5 відповідей на звернення мешканців нашої громади, які надійшли на   урядову “гарячу лінію” голови Дніпропетровської облдержадміністрації.
Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.
В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.
Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.
У координації із заступником селищного голови Богдан Савош, продовжується робота у напрямку  проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства.
Здійснювалась видача гуманітарної допомоги для ВПО, та вразливих верств населення.
Гуманітарну допомогу змогли отримати  28 осіб, та  4 сімʼї , а саме:
  • особи зі статусом ВПО- 23 особи;
  • особи з інвалідністю 1,2,3 групи - 5 осіб;
  • багатодітні сім‘ї -1 сімʼя;
  •  сімʼї військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги-3 сім’ї.

Підсумки роботи ВІДДІЛУ за травень 2023року

У координації із заступником селищного голови Богдан Савош протягом місяця, ВІДДІЛОМ було зроблено наступну роботу.
Продовжується робота у напрямку реалізації проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства.
Проводилася видача гуманітарної допомоги  внутрішньо переміщеним осіб (надалі -ВПО), та вразливих верств населення.
Загалом, за звітній період,  гуманітарну допомогу змогли отримати  47 осіб, та  17 сімей, а саме:
  • особи зі статусом ВПО-10 осіб;
  • особи з інвалідністю 1,2,3 групи - 37 осіб;
  • багатодітні сім‘ї -3 сімʼї;
  • сім’ї військовослужбовців призваних на військову службу під час мобілізації, у період дії військового стану- 14 сімей.
 Окрім того, за звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
  • Проведено 131 консультацію для мешканців нашої громади та для людей зі статусом ВПО щодо повноважень ВІДДІЛУ.
  • Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління та Пенсійного фонду України, всього  передано 79 заяв, з них:
-субсидія  – 1,
-пільги-5;
-допомоги :
--пакунок малюка - 2;
--одинока мати – 2;
-- малозабезпеченим – 5;
--по вагітності та пологах – 1;
--народження дитини - 2;
--догляд за психічно хворими-1;
--особи з інвалідністю - 9;
--оформлення довідок ВПО – 24;
--компенсація ВПО - 21;
--зняття з обліку ВПО - 3.
Оформлено та видано:
1 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
3 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї.


Опрацьовано 11 заяв на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) та передано на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
  • Прийнято 48 заяв від власників будинків, на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО, які перемістилися у період воєнного стану (ПКМУ №333).
  • Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» опрацьовано 31 заяву з відповідними документами на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги, сформовано реєстри на виплати.
  • Прийнято 2 заяви та видано 2 рішення про надання соціальних послуг, а саме: з догляду вдома-1, супровід -1.
  • Сформовано та передано до Управління соціального захисту населення Дніпровського району (надалі - Управління) 3 особові справи на отримання держаної щомісячної допомоги для соціальної підтримки членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.
  • Прийнято від мешканців громади 8 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчення особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
  • Складено 2 акти обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог.
  • Приймали участь у засіданнях постійних комісій Служби у справах дітей Обухівської селищної ради.
  • Протягом місяця надавалася звітність до Управління з питань заробігання та протидії домашньому насильству та/або насильства за ознакою статі.
  • Постійно оновлюється інформація щодо кількості зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.
  • Надавалася звітність до органів державного управління у сфері гендерної рівності та торгівлі людьми.
  • Надано 37 відповідей на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.
  • Надано 12 звітностей до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
  • Надано 6 відповідей на звернення мешканців нашої громади, які надійшли на   урядову “гарячу лінію” голови Дніпропетровської облдержадміністрації.
  • Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.
  • В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.
  • Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.

Підсумки роботи ВІДДІЛУ за квітень 2023року

У координації з куратором ВІДДІЛУ - заступником селищного голови Богдан Савош, протягом місяця, ВІДДІЛОМ було зроблено наступну роботу:


  • Розпочато реалізацію проекту міжнародної технічної допомоги "Економічна підтримка України" у соціальній сфері щодо створення безпечного місця для жінок та дітей, що постраждали або мають відповідні ризики, від різних форм домашнього насильства.
  • Продовжується співпраця з благодійними фондами і організаціями щодо підтримки внутрішньо переміщених осіб (надалі -ВПО), та вразливих верств населення громади.
 Організовано доставку та видачу гуманітароної допомоги від благодійних фондів та організацій. Загалом, за звітній період,  гуманітарну допомогу змогли отримати  186 осіб, та 217 сімей, а саме:
  • особи зі статусом ВПО-22 особи;
  • особи з інвалідністю 1,2,3 групи - 151
особа;
  • багатодітні сім‘ї -69 сімей;
  • сім’ї військовослужбовців призваних на військову службу під час мобілізації, у період дії військового стану- 148 сімей;
  •  особи, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи —34 особи.
Протягом місяця надавалася звітність до Управління соціального захисту населення Дніпровського району (надалі - Управління) з питань заробігання та протидії домашньому насильству та/або насильства за ознакою статі.
Проводилося інформування населення, надавалася звітність до органів державного управління у сфері гендерної рівності та торгівлі людьми.
Приймали участь у засіданнях постійних комісій Служби у справах дітей.
Підготовлено 2 проекти рішення на засідання Виконавчого комітету Обухівської селищної ради.


Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки»:
  • прийнято 1 заяву на разову грошову допомогу сім'ям військовослужбовців загиблих під час виконання службових обов'язків у період дії воєнного стану;
  • опрацьовано 13 заяв з відповідними документами на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги, та сформовано реєстри.
 Окрім того, за звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
  • Проведено 163 консультації для мешканців нашої громади та для людей зі статусом ВПО щодо повноважень ВІДДІЛУ.
  • Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління та Пенсійного фонду України, всього  передано 90 заяв, з них:
субсидія  – 1,
пільги-7,
допомоги :
пакунок малюка - 3;
одинока мати – 3;
 малозабезпеченим – 7;
по вагітності та пологах – 5;
народження дитини - 4;
реабілітації осіб з інвалідністю - 11;
особи з інвалідністю - 4;
оформлення довідок ВПО – 25;
компенсація ВПО - 17;
зняття з обліку ВПО - 3.


Оформлено та видано:
  • 5 посвідченнь батьків з багатодітної сім’ї;
  • 13 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Складено 13 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог.
Опрацьовано 6 заяв на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) та передано на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
Прийнято 49 заяв від власників будинків, на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО, які перемістилися у період воєнного стану (ПКМУ №333).
Сформовано та передано до Управління 1 особову справу на отримання держаної щомісячної допомоги для соціальної підтримки членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.
Прийнято від мешканців громади 8 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчень особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
Надано 46 відповідей на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.
Надано 17 звітностей до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
Надано 7 відповідей на звернення мешканців нашої громади, які надійшли на   урядову “гарячу лінію” голови Дніпропетровської облдержадміністрації.
Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.
В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.
Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.

Підсумки роботи ВІДДІЛУ за березень 2023р


У координації з куратором ВІДДІЛУ - заступником селищного голови Богдан Савош
ВІДДІЛОМ протягом звітнього місяця було зроблено наступну роботу.
Продовжуємо співпрацю з благодійними фондами і організаціями щодо підтримки внутрішньо переміщених осіб (надалі -ВПО), та вразливих верств населення громади у напрямку надання їм гуманітарної допомоги.
Протягом місяця від благодійних фондів та організацій гуманітарну допомогу всього отримали 226 осіб, а саме:
-від УВКБ ООН - 94 особи зі статусом ВПО;
-від  Дніпропетровської обласної організації «Товариство Червоний Хрест України»  132 особи, з них :
-зі статусом ВПО - 92 особи;
-зареєстровані мешканці нашої громади з інвалідністю 1 та 2 групи - 40 осіб.


Розпочата реєстрація гуманітарної допомоги отриманої від Fund TAPS Координаційний штаб волонтерів Дніпра для потреб соціально незахищених верств населення  для багатодітних сімей та сімей військовослужбовців призваних на військову службу під час мобілізації, у період дії військового стану.


 Окрім того, за звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
-Проведено 73 консультації для мешканців нашої громади та для людей зі статусом ВПО щодо повноважень ВІДДІЛУ.
-Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління соціального захисту населення Дніпровського району (надалі - Управління) та Пенсійного фонду України, всього  передано 117 заяв, з них:
--субсидія  – 5,
--пільги-14,
--допомоги : 
--пакунок малюка - 2; 
--одинока мати – 6;
--малозабезпеченим – 10;
--по вагітності та пологах – 1; 
--народження дитини - 4;
--догляд за психічно хворими – 2; 
--реабілітації осіб з інвалідністю - 10; 
--по втраті годувальника – 1;
--особи з інвалідністю - 2;
--оформлення довідок ВПО – 32; 
--компенсація ВПО - 28;


Оформлено та видано:
-4 посвідчення батьків з багатодітної сім’ї;
-11 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.


 Складено 22 акти обстеження житлово-побутових умов сімей, щодо підтвердження фактичного місця проживання особи, для подальшого призначення субсидій, пільг, та допомог.


Опрацьовано 5 заяв на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) та передано на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.


Прийнято 48 заяв (за місяць що передує звітному) від власників будинків, на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО, які перемістилися у період воєнного стану (ПКМУ №333).


Прийнято 3 заяви та видано 3 рішення про  надання соціальних послуг, а саме:  з догляду вдома - 2 та супровід під час інклюзивного навчання -1. 


Сформовано та передано до Управління 1 особову справу на отримання держаної щомісячної допомоги для соціальної підтримки членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.


Прийнято від мешканців громади 3 заяви з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчень особам з інвалідністю (1,2,3, групи).


У звітному місяці відбулося чергове засідання Опікунської ради при виконавчому комітеті Обухівської селищної ради, за результатами розгляду поданих документів, було задоволено 1 заяву та підготовлено відповідний висновок на затвердження Виконавчим комітетом Обухівської селищної ради.


Приймали участь у засіданнях постійних комісій Служби у справах дітей.


Підготовлено 1 проект рішення на сесію Обухівської селищної ради.


Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки»:
-прийнято 1 заяву на разову грошову допомогу сім'ям військовослужбовців загиблих під час виконання службових обов'язків у період дії воєнного стану;
-опрацьовано 96 заяв з відповідними документами на разову грошову допомогу сім’ям військовослужбовців, яких було призвано на військову службу під час мобілізації у період дії воєнного стану, та які потребують матеріальної допомоги, та сформовано реєстри.


Надано 34 відповіді на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.


Надано 15 звітностей до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.


Надано 5 відповідей на звернення мешканців нашої громади, які надійшли на   урядову “гарячу лінію” голови Дніпропетровської облдержадміністрації.


В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.


Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.


Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо



Підсумки роботи ВІДДІЛУ за лютий 2023р

Найкоротший місяць року видався дуже насиченим та плідним. 
У координації з куратором ВІДДІЛУ - заступником селищного голови Богдан Савош, ВІДДІЛОМ зроблено наступну роботу.
Налагоджено плідну співпрацю з  благодійними фондами і організаціями щодо підтримки внутрішньо переміщених осіб (надалі -ВПО), та вразливих верств населення громади у напрямку отримання гуманітарної допомоги.
 ВІДДІЛОМ організовано доставку та видачу гуманітарної допомоги від УВКБ ООН. 
Зазначену допомогу отримали 618 людей зі статусом ВПО, із них:
«Сім'ї з дітьми» - 352 особи;
«особи з інвалідністю та особи старше 60 років» - 176 осіб;
 «особи до 60 років та сім‘ї без дітей» - 90 осіб.
ВІДДІЛОМ організовано доставку та видачу гуманітарної допомоги від  Дніпропетровської обласної організації «Товариство Червоний Хрест України».
Зазначену допомогу отримали 741 особа, а саме :
зі статусом ВПО - 695 осіб;
зареєстровані мешканці нашої громади з інвалідністю 1 та 2 групи - 46 осіб.
Ми безупинно продовжуємо працювати по різних напрямках з метою допомогти людям, які постраждали внаслідок війни.
В рамках співпраці з БФ «Слов'янське серце», взято участь у нараді у форматі круглого столу. Обговорили спільні проекти та подальшу співпрацю. Відзначили соціальну важливість функціонування на території громади проекту - "Дитячий простір".
 Окрім того, за звітній місяць, спеціалістами ВІДДІЛУ було:
Проведено 62 консультації для мешканців нашої громади та для людей зі статусом ВПО щодо повноважень ВІДДІЛУ.
Сформовано та передано до Управління соціального захисту населення Дніпровського району (надалі - Управління) 1 особову справу на отримання держаної щомісячної допомоги для соціальної підтримки членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.
Прийнято від мешканців громади 5 заяв з відповідними документами та передано до Управління на оформлення посвідчень особам з інвалідністю (1,2,3, групи).
Щотижня спеціалістами ВІДДІЛУ передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління та Пенсійного фонду України (всього  передано 115 заяв).
Опрацьовано 5 заяв на  компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) та передано на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
Прийнято 48 заяв (за місяць що передує звітному) від власників будинків, на компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО, які перемістилися у період воєнного стану (ПКМУ №333).
Прийнято 6 заяв та видано 6 рішеннь про  надання соціальних послуг, а саме:  з догляду вдома - 2 та супровід -4.
В Миколаївському старостинському окрузі, спеціалістом ВІДДІЛУ, три рази на тиждень, проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.
Прийнято та опрацьовано 154 заяви на призначення усіх видів державних допомог, з них:
субсидія  – 5,
пільги-5,
допомоги : 
пакунок малюка - 2; 
одинока мати – 9;
по малозабезпеченню – 16;
по вагітності та пологах – 5; 
народження дитини - 4;
догляд за психічно хворими – 1; 
реабілітації осіб з інвалідністю - 4; 
особам, які не мають права пенсію – 4;
по втраті годувальника – 1;
особи з інвалідністю - 6;
оформлення довідок ВПО – 52; 
компенсація ВПО - 35;
зняття з обліку ВПО - 3.
Оформлено та видано:
12 посвідчень  батьків з багатодітної сім’ї;
35 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання «Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки», прийнято 3 заяви на матеріальну допомогу від мешканців нашої громади, а саме:
2 заяви на матеріальну допомогу соціально – незахищеним верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах для вирішення житлово-побутових потреб;
1 заява на разову грошову допомогу сім'ям військовослужбовців загиблих під час виконання службових обов'язків у період дії воєнного стану.
Підготовлено 2 проекти рішення на Виконком Обухівської селищної ради.
Протягом звітнього місяця надавалася звітність до Управління з питань запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильства за ознакою статі.
Надано 31 відповідь на листування органів державної влади та місцевого самоврядування.
Надано 6 щомісячних звітності до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
Надано 2 відповіді на звернення мешканців нашої громади, які надійшли на   урядову “гарячу лінію” голови Дніпропетровської облдержадміністрації.
Протягом звітнього місяця оновлювалися списки пільгових та вразливих категорій населення нашої громади для внутрішнього обліку ВІДДІЛУ.
Щоденно у ВІДДІЛІ проводилися оперативні наради.
Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у законодавстві у напрямку соціального захисту населення тощо.

ПІДСУМКИ РОБОТИ ВІДДІЛУ соціального захисту населення Обухівської селищної ради  (надалі -Відділ) ЗА СІЧЕНЬ 2023 рік.


За звітній місяць спеціалістами Відділу було прийнято та опрацьовано 154 заяви на призначення усіх видів державних допомог, з них:
субсидія  – 18,
пільги-6,
допомоги : 
по несплаті аліментів – 2;
на пакунок малюка - 3; 
одинока мати – 12;
по малозабезпеченню – 21;
по вагітності та пологах – 3; народження дитини —7;
догляд за психічно хворими – 1;  реабілітації осіб з інвалідністю-7; особам, які не мають права пенсію – 3;
по втраті годувальника – 1;
особи з інвалідністю -4;
опіка над неповнолітніми дітьми — 1;
оформлення довідок ВПО – 40; компенсація ВПО- 26;
зняття з обліку ВПО – 5.
Оформлено та видано:
2 посвідчення  батьків з багатодітної сім’ї ;
5 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Проведено  54 консультацій для мешканців громади та для людей зі статусом ВПО в межах повноважень Відділу.
Сформовано та передано до Управління соціального захисту населення Дніпровського району (наділі-Управління) 5 особових справ для отримання держаної щомісячної допомоги для соціальної підтримки членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України.
Прийнято від мешканців громади 9 заяв із відповідними документами та передано до Урравління на оформлення посвідчень особам з інвалідністю.
Щотижня спеціалістами Відділу передавалися заяви з відповідними документами (у паперовому вигляді) на призначення та виплати субсидій, пільг та державних допомог до Управління та Пенсійного фонду України (всього  передано 178 заяв).
Опрацьовано 10 компенсацій фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) та передано на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності Обухівської селищної ради.
Прийнято 48 заяв від власників будинків, на компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану (ПКМУ №333).
Прийнято 2 заяви та видано 2 рішення про  надання соціальних послуг з догляду вдома .
Складено 11 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, на  призначення субсидій, пільг, та допомог.
В Миколаївському старостинському окрузі  спеціалістом Відділу три рази на тиждень проводився прийом громадян з  усіх видів держаних допомог, субсидій, пільг.
Відповідно до Заходів на 2023 рік щодо виконання « Програми соціального захисту населення 2021-2023 роки» , прийнято 30 заяв на матеріальну допомогу від мешканців нашої громади, а саме:
2 заяви на матеріальну допомогу соціально – незахищеним верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах для вирішення житлово-побутових потреб;
27 заяв на матеріальну допомогу громадянам, які брали участь у бойових діях на території Республіки Афганістан;
1 заява на разову грошову допомогу сім'ям військовослужбовців загиблих під час виконання службових обов'язків у період дії воєнного стану.
Протягом місяця надавалася звітність до Управління з питань запобігання та протидії домашньому насильству та/ або насильства за ознакою статі.
Надано 25 відповідей на листування органів державної влади та місцевого самоврядування;
Надано 5 щомісячних звітностей до Управління та Департаменту соціального захисту населення ДОДА.
Надано 3 відповіді, на звернення мешканців нашої громади, які надійшли на   урядову “гарячу лінію” голови Дніпровської облдержадміністрації.
Ми продовжуємо працювати по різних напрямках за для допомоги людям, які постраждали внаслідок війни. 
Це співпраця з  благодійними фондами, організаціями щодо підтримки ВПО, та вразливих верств населення громади  у напрямку отримання гуманітарної допомоги.
Відділом отримано та організовано видачу гуманітарної допомоги від УВКБ ООН. Зазначену допомогу отримали 352 особи зі статусом ВПО категорії "Сім'ї з дітьми".
Підписано меморандум між Обухівською селищною радою та благодійним фондом «Право на захист» про співпрацю.
Щоденно у Відділі проводилися оперативні наради.
Проводилася робота з нормативно – правовими  документами стосовно змін у Законодавстві у напрямку соціального захисту населення.

Звіт про результати роботи відділу соціального захисту населення Обухівської селищної ради за 2022 рік.

Відділ соціального захисту населення Обухівської селищної ради  (надалі- Відділ) розпочав свою діяльність з січня 2021 року. На даний час у відділі працює  4 штатних одиниці, з них: начальник відділу, 2 спеціалісти І категорії , 1 провідний спеціаліст  в старостинському окрузі.
 Завдання Відділу  - наблизити соціальні послуги до людей, зробити їх якісними, дійти до кожної людини, не залишити її без уваги, своєчасно допомогти. 
Відділ тісно співпрацює із Миколаївським старостатом, де провідний спеціаліст відділу  забезпечує прийом документів на усі види допомог і соціальних послуг. 
Спеціалістами Відділу проводяться консультації, розгляд звернень громадян, визначення права заявника на призначення всіх видів державної допомоги та соціальних виплат - 34 послуги.  
Спеціалістами відділу за 2022 рік було прийнято та опрацьовано 3817 заяв на призначення усіх видів державних допомог, пільг, субсидій, з них: субсидія на тверде паливо – 90, допомоги : довідки та компенсація ВПО – 2775, по несплаті еліментів – 5, пакунок малюка - 50, одинока мати – 85, малозабезпеченна родина – 135, багатодітна родина – 22, по вагітності та пологах – 40, народження дитини — 61, догляд за психічно хворими – 11, особам, які не мають права пенсію – 15, по втраті годувальника – 10, особи з інвалідністю -32, опіка над неповнолітніми дітьми — 12, на поховання – 3, зняття з обліку ВПО – 105, прийнято 217 заяв на компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану, складено 109 актів обстеження житлово-побутових умов сімей.
У межах компетенції Відділу протягом року проводилася робота у напрямку  запобігання та протидії домашньому насильству, визначено координатора та відповідальних осіб, затверджений план роботи на поточний рік. За звітний період підготовлено та проведено 2 засідання Координаційної ради. Працює мобільна бригада соціально — психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/ або насильства за ознакою статі. 
 За звітній рік Опікунською радою при виконавчому комітеті Обухівської селищної ради розглянуто 1 заяву та видано висновок про доцільність визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення опікуна. 
Відділом оформлено та видано 16 посвідченнь батьків з багатодітної сім’ї та 57 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Також на постійному контролі Відділу перебуває питання  про призначення та виплати  компенсації  фізичним особам, які надають  соціальні послуги на непрофесійній основі (ПКМУ №859). На обліку перебувають 11 осіб, яким сплачується за догляд кошти з місцевого бюджету.
Укладено договір між ПАТ “Укртелеком” та Обухівською селищною радою про відшкодування витрат за надані телекомунікативні послуги пільговим категоріям громадян  на 2022 рік. За рахунок місцевого бюджету відшкодовано 1 особі вищезазначені витрати.
Відділом проведено моніторинг для визначення оцінки якості надання соціальних послуг у громаді. Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» Відділом розглянуто та прийнято 112 заяв, з них прийнято  рішення про  надання чи відмову соціальних послуг: супровід - 13 консультування- 3, догляд вдома -35.
Протягом року вирішувались питання, щодо влаштування людей похилого віку, осіб з інвалідністю до психоневрологічних інтернатів та геріатричних пансіонатів. Було сформовано 1 особову справу з повним пакетом документів відповідно до  вимог та направлено на розгляд до Управління.
Протягом року ведеться облік погосподарських книг 2020-2025 роки с. Горянівське. -442 домогосподарства.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю», опрацьовано 19 заяв  від громадян та направлено на розгляд до Управління.
Відділ тісно співпрацює з КЗ «Центр наддання соціальних послуг Обухівської селищної ради» у напрямку соціально незахищених верств населення та забезпечення гуманітарною допомогою ВПО, складено 57 актів обстеження житлово-побутових умов сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. 
З метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, надано 37  відповіді, на звернення мешканців нашої громади, які надійшли на   гарячу лінію голови Дніпровської облдержадміністрації. 
У відділі проводяться оперативні наради, на яких вирішуються питання щодо  права на призначення соціальних виплат, приймаються рішення щодо розв’язання спірних питань між спеціалістами відділу та відвідувачами. 
Також велася поточна робота - складання звітності, оформлення запитів  до установ та організацій з  питань, що належать до компетенції відділу. 
Спеціалістами Відділу проведено  587 консультацій в межах повноважень Відділу.
 Під час воєнного стану Відділ отримав додаткове навантаження та розпочав роботу з внутрішньо перемішеними особами (ВПО). З початку війни на території громади зареєстровано 3050 ВПО. В Обухівському ліцеї №2 створений тичасовий пункт розміщення ВПО, яким організоване трьох разове харчування, облаштовані належні умови для їх проживання. Проводилася робота з громадським та благодійними організаціями, волонтерами та благодійниками у напрямку отримання гуманітарної допомоги для ВПО. За звітній рік підписано 5 меморандумів про співпрацю між благодійними організаціями та Обухівською селищною радою.
Не залишаються без уваги пільгові категорії громадян. Щомісяця складалися списки осіб (із зазначенням осіб пільгових категорій, адреси, посвідчення пільговика), які проживають на території нашої громади:
    • Багатодітні сім’ї -145;
    • Діти з багатодітної сім’ї -516;
    • Малозабезпечені -165;
    • Одинокі матері -115;
    • Діти з вадами здоров’я – 35;
    • Молодь з вадами здоров’я з 18-25 років -9;
    • Інваліди з дитинства – 14;
    • Інваліди 1 групи -11;
    • Інваліди 2 групи- 26;
    • Інваліди 3 групи -34;
    • Ліквідатори ЧАЄС( 1,2,3 категорія, діти, вдови) -43;
    • Воїни інтернаціоналісти -30;
    • ВПО- 2775 осіб;
    • сім’ї військовослужбовців загиблих під час виконання службових обов'язків у періоддії воєнного стану- 10
Відповідно до Заходів на 2022 щодо виконання Програми соціального захисту населення, матеріальну допомогу з місцевого бюджету Обухівської селищної ради отримали 943 мешканці нашої громади.


Відділ соціального захисту населення звітує про проведену роботу у жовтні:


Упродовж жовтня спеціалісти відділу:
– прийняли 15- заяв щодо призначення субсидій, пільг та 31 заяву -різних видів державної соціальної допомоги;
– видали 62 довідки внутрішньо переміщених осіб (далі-ВПО), та оформили 57 заяв допомоги на проживання ВПО ( ПКМУ №332);
- прийняли 45 заяв від власників будинків на отримання компенсації витрат особам, що розмістили ВПО (ПКМУ №333);
- прийняли 22 заяви на матеріальну допомогу, щодо виконання Заходів Програми соціального захисту населення Обухівської ТГ на 2022 рік ;
- передали 11 компенсацій фізичних осіб які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (ПКМУ №859) на виплату до відділу бухгалтерського обліку та звітності;
- прийняли 7 заяв на забезпечення технічними засобами на реабілітацію осіб з інвалідністю (державні програми);
- опрацювали 8 звернень громадян, які надійшли через урядову «гарячу лінію» голови Дніпровської облдержадміністрації;
- надали 36 відповідей на листування органів державної влади та місцевого самоврядування;
- надали 5 щомісячних звітностей до Департаменту СЗН ДОДА, УСЗН Дніпровського району;
– надали 72 консультації громадянам щодо призначення усіх видів державної соціальноіі допомоги;
- опрацювали 1 звернення на отримання ліків (пільгове медичне обслуговування чорнобильців 1 категорії, які проживають на території громади за кошти обласного бюджету);
- оформили та видали 2 «Посвідчення батьків з багатодітної сім’ї»;
- оформили та видали 4 «Посвідчень дітей з багатодітної сім’ї»;
- щоденно надавали зведену звітність обліку ВПО у громаді, за формами до відповідних установ;
- здійснили 11 виїздів, для складення актів обстежень житлово- побутових умов мешканців громади, для оформлення державних допомог, пільг, субсидій;
- здійснили 8 відряджень до УСЗН Дніпровського району, де передали 103 заяви з відповідними документами щодо призначення державної допомоги, субсидії та пільги.
Провели план заходів з інформаційної кампанії до Європейського дня боротьби з торгівлею людьми до 18 жовтня, на території Обухівської ТГ.
Проводилася робота з нормативно – правовими документами стосовно змін у Законодавстві у напрямку соціального захисту населення;
В Миколаївському старостинському окрузі спеціалістом відділу соціального захисту населення проводився прийом громадян, надавалися консультації та оформлювалися усі види держаних соціальних допомог, субсидій, пільг.
Ми продовжуємо працювати по різних напрямках задля допомоги людям, які постраждали внаслідок війни. Це співпраця з благодійними фондами, організаціями щодо підтримки ВПО, та вразливих верств населення громади.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux