АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
опубліковано 28 лютого 2025 року о 08:20

Як отримати консультацію від операторів Контакт-центру НАЗК ?

https://nazk.gov.ua/uk/yak-otrymaty-konsultatsiyu-vid-operatoriv-kontakt-tsentru-nazk/  

“Погляньте на проблему корупції очима солдата і зрозумієте, наскільки важливо боротися з цим явищем”, - учасник ветеранського проєкту НАЗК

https://nazk.gov.ua/uk/novyny/poglyante-na-problemu-koruptsii-ochyma-soldata-i-zrozumiete-naskilky-vazhlyvo-borotysya-z-tsym-yavyschem-uchasnyk-veteranskogo-proektu-nazk/

НАЗК нагадує політичним партіям про необхідність подати звіти за ІV квартал 2024 року до 10 лютого

https://nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-nagadue-politychnym-partiyam-pro-neobhidnist-podaty-zvity-za-iv-kvartal-2024-roku-do-10-lyutogo/

 «КАЩЕЄВА ГОЛКА» КОРУПЦІЇ


Стаття 101 «Виборчого Кодексу України» встановлює, що « Грошова застава вноситься партією, яка висунула кандидата на пост Президента України, або особисто кандидатом ... в розмірі шістсот п’ятдесяти мінімальних заробітних плат, визначених у місячному розмірі (станом на день початку виборчого процесу)», що дорівнює 5,2 млн гривень.

Партії допускаються до виборів у Верховну Раду за умови внесення застави 63 млн гривень. Щоб стати кандидатом у мери Києва потрібно 445 тис грн., Дніпра – 155 тис грн., Івано - Франківська -38,5 тис грн.. Немалі

суми потрібні регіональним партіям та самовисуванцям для участі у місцевих виборах.

Такі застави непідйомні для звичайних громадян. Щоб накопичити заставу на пост президента потрібно працювати 23 роки, не витрачаючи з зарплати ні копійки . Тоді як бути зі Ст. 38 Конституції України: «Громадяни мають право ... вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»?

Однак, мова не про те які конституційні права виборців порушені законодавцями ВРУ (ставлениками мільйонерів та мільярдерів). Мова йде про те як все це виправити...

Існуючі Виборчий Кодекс України та Державний Реєстр Виборців НЕ МОЖУТЬ бути фундаментом виборчого процесу.

Треба закінчити ганебну практику грошових застав! Треба спиратись на людей та їх розум.

«Оновлений Реєстр Виборців», «Оновлений Виборчий Кодекс», базуємо на діях відповідальних виборців, які згодні приймати участь у виборах.

Оновлений Реєстр складаємо з особистих електронних заяв виборців, починаючи з прозорих Реєстрів громад. Зведений загальноукраїнський Реєстр – то є сума реєстрів громад.

Щоб запобігти підробок, електронні заяви до ЦВК зберігаються на декількох закордонних серверах та сервері ЦВК, оприлюднюються на сайтах усіх громад в Україні.

ПЕРЕДВИБОРЧУ АГІТАЦІЮ політиків/ партій серед відповідальних виборців (тих, хто в Реєстрі), починаємо з оприлюднення програм і голосування у громадах на їх підтримку.

Допускаються до участі в виборах у КОНКРЕТНИХ громадах ті політики/партії, які отримають підтримку програм, припустимо, 30% виборців громади. (Підтримувати можна необмежену кількість програм.)

Агітація політиків/перших номерів у списках партій – це їхнє особисте знайомство з виборцями. Спілкування у громадах – через електронні відео конференції. На цьому етапі – то вже не конкуренція програм, а конкуренція політиків/представників партій. Особу, яка приходить на знайомство, люди оцінюють на здатність втілити оприлюднену програму, на чесність і послідовність в своїх діях у попередні часи.

Як не крути, але вкладені у вибори гроші треба повернути, створити якісь корупційні схеми, «відпрацювати». Тому відмінити грошові застави – це зламати «кащеєву голку» корупції.

Відповідальні виборці самі розберуться яку партію/політика, яку програму допускати до голосування, яку - ні. То є наше конституційне право!


ГОЛОВА ГО «ЗА ДЕМОКРАТИЧНЕ ВИБОРЧЕ ПРАВО»


ПАМ’ЯТКА

щодо вимог Закону України «Про запобігання корупції» про обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування


Пам’ятку розроблено згідно із Законом України «Про запобігання корупції»

та Кодексу України про адміністративні правопорушення

Метою пам’ятки є ознайомлення працівників селищної ради (осіб,

уповноважених на виконання функцій держави або місцевого

самоврядування) з ключовими положеннями Закону України «Про

запобігання корупції» в частині обмеження після припинення діяльності,

пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування.

У ст. 26 Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закон)

встановлено низку обмежень для осіб, зазначених у п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону, які

звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням

функцій держави або місцевого самоврядування.

Зверніть увагу! Такі обмеження не поширюються на осіб, які

переводяться до іншого державного органу або іншим чином змінюють місце

роботи, продовжуючи водночас виконувати функції держави або місцевого

самоврядування. Це випливає з формулювання «припинили діяльність,

пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування» в

абз. 1 ч. 1 ст. 26 Закону.

Так, відповідно до статті 26 Закону особам, уповноваженим на виконання

функцій держави або місцевого самоврядування, зазначеним у пункті

1 частини першої статті 3 цього Закону, які звільнилися або іншим чином

припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або

місцевого самоврядування, забороняється:

1) протягом року з дня припинення відповідної діяльності укладати

трудові договори (контракти) або вчиняти правочини у сфері

підприємницької діяльності з юридичними особами приватного права або

фізичними особами - підприємцями, якщо особи, зазначені в абзаці першому

1 частини статті 26 Закону, протягом року до дня припинення виконання

функцій держави або місцевого самоврядування здійснювали повноваження з

контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо

діяльності цих юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців.

У цьому контексті важливими є кілька аспектів:

 вказане обмеження стосується укладення трудових договорів

(контрактів) або вчинення правочинів у сфері підприємницької

діяльності лише з юридичними особами приватного права або ФОП.

Відповідно, це обмеження не стосується укладення особою трудового

договору або вчинення правочину з органами державної влади,

державними чи комунальними підприємствами або фізичними

особами;

 у нормі йдеться про фактичне здійснення повноважень з контролю або

нагляду, а тому, власне, наявність повноважень, за умови, що вони не

реалізовувались щодо конкретної юридичної особи або ФОП, не

забороняє надалі укладати трудові договори або правочини з такими

особами;

 реалізація таких повноважень або прийняття рішень мало відбутися

протягом року до дня припинення виконання функцій держави або

місцевого самоврядування. Тому таке обмеження не застосовується,

якщо особа, зазначена в п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону, хоч і приймала рішення

стосовно юридичної особи, проте такі дії вчинялися раніше ніж за рік

до припинення виконання функцій держави або місцевого

самоврядування.

2) розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах

інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з виконанням службових

повноважень, крім випадків, встановлених законом;

3) протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти

інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в

судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація,

в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності.

Зверніть увагу. Під поняттям «орган, у якому працювала особа» слід

розуміти державний орган як суб’єкт владних повноважень.


Так, якщо особа працювала в Обухівській селищній раді, вказана заборона

поширюється на представлення інтересів осіб у справах, у яких іншою

стороною є Обухівська селищна рада або будь-який її структурний підрозділ.

Порушення встановленого пунктом 1 частини першої статті 26

Закону обмеження щодо укладення трудового договору (контракту) є

підставою для припинення відповідного договору.

Правочини у сфері підприємницької діяльності, вчинені з порушенням

вимог пункту 1 частини першої статті 26 Закону можуть бути визнані

недійсними.

У разі виявлення порушень, передбачених частиною першою статті 26

Закону, Національне агентство з питань запобігання корупції звертається до

суду для припинення трудового договору (контракту), визнання правочину

недійсним.

Пам’ятку розроблено уповноваженою особою з питань запобігання та

виявлення корупції Обухівської селищної ради.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА

Декларування


Інформація для викривачів корупції


ПРАВИЛА
перетинання державного кордону громадянами України

Рішення Обухівської селищної ради "Про затвердження Антикорупційної програми" 

796-34-8-АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА.docx

796-34-8-Додаток План заходів щодо запобігання корупії.docx

796-34-8- Про затвердження Антикорупційної програми.doc

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux